annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Seller not accepting your bid !!!??

com-shear
Community-lid

Hallo,



Ik zoek altijd in ebay op de "nu kopen" manier. Vervolgens een verkoper gevonden in Singapore, waarvan ik een item meteen wil kopen. Ik kan op de advertentie ook geen bod doen.



Ik klik op de "nu kopen" knop en vervolgens krijg ik de meldig "De verkoper heeft je bod niet geaccepteerd" of in het engels "seller not accepting you bid".



Ik plaats helemaal geen bod...



Iemand een idee waar dit aan kan liggen?



Mvg, Com-Shear

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Seller not accepting your bid !!!??

com-shear
Community-lid

Dat zou een reden kunnen zijn, vooral als je je ebay account niet gekoppeld hebt aan een paypal account (en niet zoveel inzicht hebben in het koop proces).



Maar goed, ik heb de vraag eveneens voorgeschotelt aan de verkoper. Als dat zo is, dan wil ik het graag weten.



Bedankt voor je hulp hierin.

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

Seller not accepting your bid !!!??

stephanthecollector
Community-lid

Misschien omdat verkopers in het verleden te vaak slechte ervaringen hebben gehad met (nieuwe) kopers en/of kopers die weinig kopen en een lage FB hebben!, ik zal om die reden nooit iemand uitsluiten maar ja de mogelijkheid wordt geboden en er wordt gebruik van gemaakt

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Seller not accepting your bid !!!??

com-shear
Community-lid

Ok. Ik begrijp alleen niet zozeer waarom iemand dat zou willen doen...

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Seller not accepting your bid !!!??

stephanthecollector
Community-lid


Ik heb ook het e.e.a. gevraagd aan de verkoper, maar deze weet het zelf ook niet. Nederland wordt ook gewoon geaccepteerd als adres, en mijn feedback is goed.




Uw feedback is wel goed maar dat bedoelde ik dus niet, ik bedoelde dat men een bieder uit kan sluiten met een te lage FB in uw geval 10

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Seller not accepting your bid !!!??

com-shear
Community-lid

Ik heb inmiddels een vraag gesteld aan ebay zelf. Volgens mij is dit een foutje in de programmatuur van de site ergens.



Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Seller not accepting your bid !!!??

com-shear
Community-lid

Ik heb ook het e.e.a. gevraagd aan de verkoper, maar deze weet het zelf ook niet. Nederland wordt ook gewoon geaccepteerd als adres, en mijn feedback is goed.


Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Seller not accepting your bid !!!??

stephanthecollector
Community-lid

de verkoper heeft waarschijnlijk bieders/kopers met een lage Feedback score geblokeerd of heeft NL'ers uitgesloten van bieden, je kunt contact opnemen met de verkoper en vragen naar de reden!

Bericht 7 van 8
laatste antwoord