het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Geef uw mening

Geachte eBay gebruikers, Wat is jullie mening van het huidige beleid dat eBay voert? Vinden jullie net als ik dat ze een beetje doorslaan, onbegrijpelijke regels maken, onduidelijk beleid voert (wat de een wel mag, mag de ander niet), of zijn jullie ...

wist u dat?

u tegenwoordig voor alle hulp en advies zeer goed terecht kunt bij onze deskundige klantenservice! Deze zijn te vinden via de Hulp pagina's. Geen vraag te gek of ze weten er wel wat op!!!!

regels

Dit kreeg ik toegestuurd van ebay. De openbare community op eBay is bedoeld als ontmoetingsplaats waar leden de mogelijkheid hebben informatie uit te wisselen, over ervaringen te praten en van elkaar te leren. Van iedereen die er berichten plaatst, w...

Test je muziekkennis en help mij afstuderen!

Dag iedereen! Ik ben op zoek naar Nederlanders die willen meehelpen aan mijn afstudeeronderzoek over muziekkennis. Ik heb hiervoor nog een aantal mensen nodig die een vragenlijst kunnen en willen invullen. Door middel van een paar simpele, leuke vrag...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 92 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Quiz Thread

Een nieuwe thread die misschien de duizend kan halen. Gebruiksaanwijzing: hieronder komt een quizvraag. Iedereen kan meedoen. De eerste die het juiste antwoord plaatst, mag als volgende een vraag stellen. Enzovoort. Houd je van kwis, speel dan mee!

Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

Ik heb eerst een mail gestuurd wat de verzendkosten zijn naar Nederland. kreeg als antwoord : normale verzendkoste. dus ik dacht doe een kleine bieding van 0.01 er op maar toen stond er in eens 110,- verzendkosten. heb haar meteen een mail gestuurd w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 48 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

Ik heb eerst een mail gestuurd wat de verzendkosten zijn naar Nederland. kreeg als antwoord : normale verzendkoste. dus ik dacht doe een kleine bieding van 0.01 er op maar toen stond er in eens 110,- verzendkosten. heb haar meteen een mail gestuurd w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 34 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden. Lizz

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1800 Weergaven
  • 3108 replies
  • 0 kudos

het langste woord maken

wie doet er mee aan de woord puzzel, we beginnen met 2 letters, het volgende woord moet steeds een letter langer zijn, probeer het woord niet vast te zetten, maar denk aan de volgende stap. wat word ons langste woord Ik zet m op met *RA Ingrid

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 630 Weergaven
  • 6429 replies
  • 0 kudos

Middag-Snipe

Al een hele tijd is er enorme bedrijvigheid om 00.00 uur zou dat ook om 12.00 uur zijn ??

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 784 Weergaven
  • 9097 replies
  • 0 kudos