annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bestelling nog altijd niet ontvangen

Hallo, ik hoop van harte dat iemand mij een antwoord kan geven hierop. 22 januari heb ik een bestelling geplaatst in de usa en betaald. Nu kan ik in de gaten houden wanneer de geschatte levertijd is. Dit veranderd eigelijk elke dag wel en het wordt alsmaar langer! Inmiddels zal het pakketje worden bezorgd tussen 3 en 12 maart. Tegen die tijd heb ik er niks meer aan want het is namelijk voor carnaval! Als ik naar de pagina ga 'contact opnemen met de verkoper' kun je nog een paar opties aanvinken. Daar heb ik de optie 'ik heb mijn pakket nog niet ontvangen' aangevinkt en tot mijn verbazing word daar aangegeven dat deze op 3 februari is bezorgd!!! Hoe kan dit nu? Iemand ervaringen hiermee?
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

bestelling nog altijd niet ontvangen

U hebt iets gekocht met GSP. Op 3 februari is het in Kentucky aangekomen, nu moet het nog hierheen.

Er is geen tracking beschikbaar, de geschatte levertijd zegt niets.

Kijk hier maar eens: http://community.ebay.nl/t5/forums/searchpage/tab/message?filter=labels&q=gsp

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

bestelling nog altijd niet ontvangen

ja dit heb ik ook meegemaakt, ben in december ook precies op dezelfde manier bedrogen door ebay.

 

geld kwijt en pakket was nooit aangekomen vanuit de US.. Toch stond er delivered, terwijl post nl heeft aangegeven nooit een pakketje te hebben afgeleverd.

 

helpdesk eBay laat niks meer van zich horen.

 

het is gewoon niet velig via eBay te kopen, was m'n eerste en uiteraard laatste "aankoop"

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

bestelling nog altijd niet ontvangen

Ik heb ook iets bij eBay bestelt vanuit Frankrijk  la poste" , en ook hier zie ik " delivered" staan , terwijl het niet is ontvangen . Wat moet ik doen?  En nu zie ik ook dat een duurdere bestelling al 10 dagen lang nog niet is verzonden...terwijl de seller niet reageerd. Moet ik mijn zorgen maken? Dank u voor de tip! 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord