annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

email versturen aan verkoper met foto

Hoi, ik wil een email versturen aan een verkoper met een foto erbij. Ik heb een zaak geopend omdat ik een lifepo4 accu heb besteld voor mijn electrische scooter en nu heeft de de accu niet 40 Ah capaciteit maar ongeveer 15 Ah gemeten capaciteit. Het zijn best dure accu's en de verkoper wil een foto zien. Hoe doe ik dat? Erik

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

email versturen aan verkoper met foto

abeldoorn
Community-lid

via ebay kan je geen foto's versturen. Je moet hem dan naar zijn eigen e-mail adres sturen,maar die moet hij je dan wel eerst geven. Kan ook zijn dat de verkoper heus wel weet wat die je gestuurd heeft (ik neem aan dat hij toch even kijkt voor die iets in een envelop of doos stopt), maw dat je geflest bent. Als hij echter wel ter goeder trouw is moet je hem even om zijn normale email vragen en zal hij je dat geven. Reageert die niet, dan kan je er vanuit gaan dat je geflest bent. Heb je met pay-pal betaald, houdt dan de pay-pal claim termijn in de gaten.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

email versturen aan verkoper met foto

Hoi, heb zelf de foto's op word gekopierd en als docx verstuurd.


Inderdaad foto's etc werkt niet, krijg mailtje terug met, Je bericht herzien en opnieuw verzenden.


Ondertussen reactie van de verkoper ontvangen.


Volgens mij heb ik imitatie ontvangen, zodoende heb ik naar hem foto's verstuurd, en ben ik op deze site beland. Succes en groet Frank.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

email versturen aan verkoper met foto

Ik heb het uiteindelijk opgelost door via photobucket.com een account te maken en daar de foto's up te loaden.


Bedankt Erik

Bericht 4 van 4
laatste antwoord