annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zoon 13 heeft per ongeluk iets nutteloos gekocht / annuleren

Hallo,

Even korte uitleg, onze 13 jarige zoon is nogal een drammer en snel geneigd zich ergens in te verliezen zonder na te denken! Pas geleden heeft hij op marktplaats zijn PS4 verkocht, hij is namelijk aan het sparen voor een iPhone. Nu zag hij op TikTok allerlei filmpjes over het uitpakken van een "mystery-box" via Ebay. Hij heeft dus een account aangemaakt en zo'n box twv 180 euro gekocht! Gretig als hij nu is met 180 euro in zijn spaarpot (bedoeld voor die iPhone)

Omdat hij aan het eBay account geen rekening of creditcard heeft gekoppeld kwamen er via zijn mail betalingsherinneringen, welke ik had opgemerkt! Dus ik heb de verkoper nu benaderd dat we willen dat deze aankoop van die Mystery-Box geannuleerd word, zoon heeft er ook spijt van en wist ook niet hoe Ebay precies werkt en dat je eraan vast zit als je op "kopen" klikt!

Maar ik lees nu ook dat we met de koop een contract aangaan? De verkoper hanteert verder ook geen "retourbeleid".

Wat nu, wat als we gewoonweg niet betalen? Krijgen we dan grote problemen? Als het enige probleem is dat zijn account op eBay geblokkeerd word dan is dat alleen maar mooi meegenomen! Wat adviseren jullie?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Zoon 13 heeft per ongeluk iets nutteloos gekocht / annuleren

Niet betalen = niks ontvangen. Simpel

Bericht 2 van 2
laatste antwoord