annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Naar nu blijkt en meteen mijn laatste ervaring hiermede "Wereldwijde Verzending via EBAY UK & USA " grootste FOUT om artikelen te kopen waarin deze OMSLACHTIGE, LATE & ONNODIGE INVOERkosten maniet wordt aangeboden.

Ik kocht een telefoon uit UK waarin de verkoper dit programma weliswaar keurig netjes wordt aangegeven bij de verzending optie aanbiedt.

Bij betaling aan de koper kwam ik tot de ontdekking dat Paypal twee bedragen overmaakt namelijk 1: aan de verkoper inclusief verzending( naar nu blijkt naar een lokaal adres in UK)

2. een nog groter bedrag aan Courier inclusief inklaring en invoerkosten??

 

Binnen de EU verzending zijn geen invoerrechten verschuldigd.

Wat nu: Het pakket wordt opgestuurd naar een Depot van dit programma in UK. Aldaar wordt het overgepakt en vervolgens verstuurd naar de ontvanger. Al met al kost een pakketje op zo een manier meer en bovendien ongeveer 7 dagen langer. Want zij doen ongeveer 2 weken over!!! en innen invoerkosten die zij niet doorbetalen aan de instantie's etc..

 

Ik raad niemand aan om zo artikelen te kopen. Bovendien kunnen artikelen gestolen en/of beschadigd worden daar de verkoper het stuurt naar het Depot en van daaruit gaat het verder!

 

Bijzonder slechte service van EBAY!!!

 

U bent gewaarschuwd...

 

Ik moet nog afwachten of ik mijn artikelen ontvang, wanneer??? en onbeschadigd??

 

Trouwens tracking lukt ook niet !

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Kwam ik ook achter.

Sindsdien koop ik niets meer bij verkopers die deze "service" aanbieden.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Vervelend te horen dat je ook deze nare ervaring van deze wijze van verzending hebt. Beter is gewoon gebruik te maken van de reguliere manier van verzending. Trouwens als de verkoper de Wereldwijde verzending methode gebruik maakt heeft hij/zij het zelf aangekruist en deze kan gewoon worden geweigerd.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Ik ook heb ontdekt deze manier van verzenden . Ik ben hierover niet te spreken . De verzendskosten zijn enorm hoog , soms 2/3 keer meer dan de normale verzendskosten . Ik koop ook niets meer bij verkopers die deze systeem hanteren , het scheelt 'n boel aan geld.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Zelfde aan het meemaken ,besteld in uk op 1 september nu nog niet geleverd,tracking lukt eveneens niet,hoe meer klachten zal dit een stille dood sterven,xk140roadster

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Ok zo besteld en geleverd. Ja alleen niet bij mij. Maar bij EBAY Kentuky usa. Ik weet nog niet hoe het verder gaat. Maar even ophalen is toch een beetje te veel van het goede.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Hoe is het afgelopen met je pakket? Net ben ik er achter gekomen dat mijn pakket met FedEX eerst binenn amerika wordt verstuurd (met mijn naam er op). Dus ik schrok mij rot en ik dacht dat mijn pakket kwijt was, nu hoop ik dat het vanuit het volgende punt in USA doorgestuurd wordt naar mij. Wel ronduit belachelijk ik betaalde 127 USD verzending via FedEx, voor dat bedrag had ik het binnen 3 dagen in Nederland kunnen hebben en nu gaat het heel lang duren verwacht ik.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord