annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item betaald, ontvangen feedback gegeven en toch betalingsherinneringen via Ebay

Hoi,

 

Heb onlangs een aantal velletjes postzegels gewonnen alhier. Reeds gelijk betaald, de volgende dag netjes ontvangen, gelijk daarna weer een feedback gegeven dat het goed verstuurd is enz.

 

Krijg ik nu een automatisch bericht van Ebay dat ik deze velletjes moet gaan betalen?

 

De items zijn al uit mijn systeem verdwenen na het geven van de feedbacks.

 

Weet niet wat voor vreemd administatie systeem Ebay heeft maar hier baal ik wel van.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Item betaald, ontvangen feedback gegeven en toch betalingsherinneringen via Ebay

Door de verregaande zucht naar geld kent eBay alleen dat u betaald heeft als u dat met PayPal gedaan hebt. Daarom sturen ze deze onnodige en beledigende affront.

Negeren is het devies.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Item betaald, ontvangen feedback gegeven en toch betalingsherinneringen via Ebay

Dank voor je antwoord.

 

Gooi die e-mails ook gelijk in de vuilnisbak.

 

Maar wat ik niet snap is, dat je alleen maar een feedback kunt geven als er aangegeven wordt dat de betaling verstuurd is. Je moet dus na het winnen van de veiling en je betaald per bank het item markeren als betaling verzonden.

 

Dit vind ik gewoon heel irritant en zeer inconsequent van dit systeem.

 

Hier is dus niet op de een of andere manier vanaf te komen?

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Item betaald, ontvangen feedback gegeven en toch betalingsherinneringen via Ebay

eBay maakt het betalen anders dan met PayPal ingewikkelder en inconsequenter.

Denk bijvoorbeeld ook aan de frase: "Alleen met PlayApl genet u kopersbescherming".

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord