annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wil graag een item op ebay zetten wat ook in buitenland gekocht kan worden, is me niet duidelijk hoe

kan ik ergens vinden wat ik moet doen om een stuk internationaal tye kunnen verkopen ? zijn twee bronzen beelden die elk 4 kg wegen ?

hoe gaat dat met verzenden . verzekeren en moet iemand dat ook terug kunnen sturen ?  heb daar totaal geen ervaring mee

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Wil graag een item op ebay zetten wat ook in buitenland gekocht kan worden, is me niet duidelijk hoe

Hallo,

Je kunt gewoon op de post.nl onder versturen , tarieven het land inklikken en zodoende zien hoeveel 4 kg is (europa en wereld is een groot verschil) op je een eBay kan je een beleid maken waar je verzendkosten in aangeeft en klikt naar welke landen.

de verzendkosten komt op rekening van de koper maar dat weten de meeste mensen die op eBay kopen al.

groeten

thepinkyspicyteaplace

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Wil graag een item op ebay zetten wat ook in buitenland gekocht kan worden, is me niet duidelijk hoe

Thnx , ga het proberen. dank voor de duidelijke uitleg.


@thepinkyspicyteaplace schreef:

Hallo,

Je kunt gewoon op de post.nl onder versturen , tarieven het land inklikken en zodoende zien hoeveel 4 kg is (europa en wereld is een groot verschil) op je een eBay kan je een beleid maken waar je verzendkosten in aangeeft en klikt naar welke landen.

de verzendkosten komt op rekening van de koper maar dat weten de meeste mensen die op eBay kopen al.

groeten

thepinkyspicyteaplace


 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord