annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

bmwlepelaar
Community-lid
Onlangs zijn de regels voor het internationaal verkopen aangepast.
Mensen die voorheen in elk land konden verkopen kunnen dat in eens niet meer, 100 % scores jaren lang trouw gebruiker van ebay is niet belangrijk. Ik heb bijna 200 koopacties en 30 verkoopacties (inter). En mag niet meer handelen omdat er 9 verkopen nationaal moeten vooraf gaan binnen een jaar voordat ik kan weer internationaal kan verkopen. Mocht je daarin slagen, wat nogal een uitdaging is met de Nl site, hou dan de periode in de gaten, want verkoop je weer een periode niets sta je weer op 0. En begin je weer vooraf.
Ik roep ebay op omdat beleid te herzien, zeker voor verkopers met een vertrouwd track record, die al internationaal kochten en verkochten slaat dit helemaal nergens op !
Als je het met me eens bent, please een reply. Wellicht leest ebay deze site ook en komen ze terug op deze doorgeslagen maatregel !
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

rpbontje
Community-lid

hallo,


het is een kwestie van verder kijken dan uw neus lang is ben ik van mening.


ik heb inderdaad in het begin er moeite mee gehad, Nederlandse eBay loopt gewoon nog achter waar het juist voor had moeten lopen ik heb er geen last van , er zijn omwegen namelijk!


 


met vriendelijke groet Richard

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

redmer.linn
Community-lid

Kan je een tipje van de sluier oplichten?

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

is toch niet heel moeilijk om aan 9 verkopen te komen in Nederland?


Zijn zat items die je in Nederland voor een lage prijs makkelijk kan verkopen.


Desnoods aan vrienden etc 😉

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

Ca 1 maand geleden kon ik (o.a.) nog oplaadbare batterijen van verkopers in china vinden (en kopen).


En ineens zijn ze niet meer te vinden (blijkbaar worden sites gefilterd).


 


Als het filteren op land gebeurt, dan is het ook nog eens selectiefk:  VS wel, China niet, Duitsland wel.


 


Voor mij is het volslagen onduidelijk waarom Ebay (mij) deze mogelijkheid niet meer biedt


(en is dat duidelijk aan de gebruikers gecommuniceerd?).


 


 


Is dat nou wat men vrij verkeer noemt of is dit nu gewoon protectie?


 


Wie/wat zit hier achter?


 

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

puddingstudio
Community-lid

Ik wou spullen gaan verkopen in Europa volgens de Duitse rubricering (aan de Nederlandse heb ik helemaal niets), maar dat kan dus niet. Te idioot voor woorden!

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

pakkenkoningrotterdam
Community-lid

Ik word zelf ook om de tuin geleid door ebay, inmiddels al maanden bezig om een hoger limiet te verkrijgen om in de US te kunnen verkopen. Ik word er helemaal gek van taloze emails naar de service desk gestuurd deze worden door een soort automatische antwoorden generator beantwoord lijkt wel en als er dan een keer een persoon antwoord is het nooit volledig en nooit duidelijk.


 


Ik begrijp niet waarom ebay zo ondoorzichtig probeert te handelen. Ook is 1 van mijn accounts op dit moment geblokkeerd om een onverklaarbare reden ( geen slechte feedback of wat dan ook gehad ). Ik begrijp er niks van.


 


Nu inmiddels na eindelijk een mail van een medewerker terug hebben gehad toch maar een basis-winkel geopend omdat ik hier volgens Annemieke Schouten ( als ze echt bestaat ) ongelimiteerd om kan verkopen. Dit blijkt dus niet het geval te zijn ik zit internationaal nog steeds vast aan het zelfde limiet wat ik nu al bijna een jaar heb.


 


het is inderdaad zoals anderen zeggen erg moeilijk via de nederlandse site internationaal naam op te bouwen. ook verkoop ik vrij dure producten die dus niet super snel verkopen, dus snel veel positieve feedback opbouwen is ook vrijwel niet mogelijk.


 


Iemand die hier mee kan helpen?


 


mvg,


 


De Pakkenkoning

Bericht 7 van 7
laatste antwoord