annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet-bestaand adres PostNL

lyss_aa
Community-lid
Ik heb vorige week een pakket verstuurd naar Duitsland via postNL. De tas is meer dan 500(!!!) euro waard. Nu staat er bij track&trace: 'Ze ding kan niet worden bezorgd, adres niet-bekend'. Heeft iemand dit weleens eerder gehad? Denken jullie dat het pakket alsnog wordt bezorgd? En wie is er nu verantwoordelijk voor het zoekraken van het pakket; moet ik die 500 euro terugbetalen aan de koper en ben ik gewoon een smak geld kwijt?
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Niet-bestaand adres PostNL

Als de koper met Paypal heeft betaald wel als het niet alsnog bezorgd gaat worden.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Niet-bestaand adres PostNL

Als de koper met Paypal heeft betaald wel als het niet alsnog bezorgd gaat worden.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Niet-bestaand adres PostNL

Als de koper met Paypal heeft betaald wel als het niet alsnog bezorgd gaat worden.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Niet-bestaand adres PostNL

Als de koper met Paypal heeft betaald wel als het niet alsnog bezorgd gaat worden.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Niet-bestaand adres PostNL

het_regent
Community-lid

PayPal zal u debiteren waarna u uw rekening moet aanvullen als deze in de min staat.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Niet-bestaand adres PostNL

Ik reageer misschien wat laat, maar toch. Heb hetzelde probleem gehad met een pakej naar Italië. Heb contact opgenomen met Postnl. Moest het mobielenummer van de ontvanger opvragen. Kreeg van Postnl een mail waar ik al de gegeven van de ontvanger op moest invullen + het mobielenummer. Formulier terug naar Postnl gemail. Zij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst terplaatsen en binnen 1 dag kreeg ik van de ontvanger bericht dat het pakje was afgeleverd.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord