annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hogere verkoopprijs zichtbaar dan in eBay listing aangegeven

Bij het aanmaken van een nieuwe eBay advertentie (listing) op eBay.co.uk merk ik dat niet al mijn items zichtbaar zijn. Maar ook dat enkele van mijn advertenties een hoger verkoopbedrag laten zien dan ik zelf heb aangegeven bij het uploaden van de advertentie. Via ' Mijn eBay" zie ik wel de juiste verkoopprijzen staan.

Zo heb ik een lamp te koop voor £ 119 maar eBay UK laat, tijdens het uploaden van een nieuwe advertenties, een verkoopprijs zien van £ 142.  Ook de verzendkosten zijn verhoogd.

Nadat mijn advertentie is ge-upload (ik ontvang een bericht dat mijn advertentie actief is) staan de origineel aangegeven verkoopprijzen weer correct weergegeven. Ik begrijp dat eBay tot 24 uur nodig heeft om nieuw geplaatste advertenties (listings) te indexeren voordat zij zichtbaar zijn op de eBay site.

Heeft iemand dezelfde ervaring? 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Hogere verkoopprijs zichtbaar dan in eBay listing aangegeven

na brexit rekent eBay automatisch de VAT mee bij de vraagprijs . bij verkoop krijg je een ' vat paid ebay #...' bij het adres dat de vat is betaald, dat moet in het adresveld worden meegegeven . De VAT geldt voor zowel het object als de verkoopkosten . Hoe dat zit met artikelen die wel/niet zichtbaar zijn weet ik niet, ik heb daar ook last van. En de korting voor aankoop van meerdere exemplaren, in dld geplaatst, in nl en andere landen niet zichtbaar .

Bericht 2 van 2
laatste antwoord