annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe komt het dat er verschillende zoekresultaten zijn.

Hoi,

Ik had een vraag. Als ik op ebay.com zoek op ¨mao porcelain¨ dan kom ik op 420 resultaten.
Als ik zoek op ebay.nl op ¨mao porcelain¨ kom ik op 186 resulaten (optie wereldwijd aan).
Hoe kan dit.

Ik wil internationaal verkopen. Kan ik het dan beter aanbieden via ebay.com of ebay.nl gelet op het bovenstaande. Ik heb het idee dat er minder mensen mijn advertentie zien als ik het via ebay.nl doe.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Hoe komt het dat er verschillende zoekresultaten zijn.

Nou het is geen idee het is zo !

Kijk ebay.nl dat is een site waar niemand WW interessen in heeft !

Zelfs Nederlanders zitten er niet meer op !

Is ook een aflopende zaak het is nog maar de vraag of ebay volgend jaar nog wel zal bestaan

met de grote verliezen die ze hebben geleden en hun rare beleids regels zodat iedereen wegloopt.

En je kan pas op een andere Ebay iets aanbieden als je eerst een x aantal verkopen succesvol hebt afgerond

op ebay.nl kan wel enkele maanden overheen gaan met deze lage belangstelling op ebay.nl.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Hoe komt het dat er verschillende zoekresultaten zijn.

Ja, dat kan inderdaad.

De reden is het volgende:

Als u op ebay.com zoekt krijgt u alle aanbieders van het product die op ebay.com aangeboden zijn en dat zijn voor 90% amerikanen.

De aanbieder beslist of hij binnen US of wereldwijd (of bepaalde landen zelfs) aanbiedt.

Ik kanme voorstellen dat bij porcelijn (breekbaar, pakketvorm) de amerikanen het liefst alleen in de US aanbieden.

Als u dus op ebay.com zoekt krijgt u alle aanbieders (dus bijv.420)

gaat u op ebay.nl zoeken en wereldwijd aanklikken betekent dat u alle aanbieders uit de wereld krijgt die daadwerkelijk ook WERELDWIJD verzenden. de aanbiedrs uit de USA die aleen in de USA verzenden ziet u dus niet !!

Als u iets wilt verkopen en de opbrengstprijzen eerst wilt weten moet u dus altijd dit via ebay.com doen.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Hoe komt het dat er verschillende zoekresultaten zijn.

Dank voor het antwoord nu is het me duidelijk!

Bericht 4 van 4
laatste antwoord