annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account geblokkeerd voor verkopen in buitenland

Hallo,

 

Mijn account is sinds Oktober 2012 geblokkeerd. Ik kan sindsdien enkel verkopen binnen Nederland. De kopers die de negatieve feedback hadden achtergelaten, heb ik ook vergoed & een nieuw exemplaar toegestuurd. Maar zij plaatsten alsnog negatieve feedback, hier heb ik eBay destijds over gewaarschuwd, maar zij deden hier verder niets aan.

 

Nou, goed dan. Ik ontvang sinds Okt 2012 elke maand een update van eBay NL waarin staat dat ik mijn prestaties moet verbeteren als ik weer buiten eBay NL wil verkopen. Ik heb dit elke maand geprobeerd, maar mijn verkoopprestatie verandert niet volgens eBay NL.

 

Ik heb de afgelopen 9 maanden geen negatieve feedback meer gehad, enkel positieve feedback en beoordelingen. Geen één koper heeft ook maar over iets geklaagd. 

 

Ik stuur eBay NL dus een e-mail en vraag hen dat hier totaal geen logica in zit, maar volgens hen zijn mijn verkopersprestaties nog steeds ''onder de maat''. Wat precies doe ik dan verkeerd? Zij vertelden mij ook dat de blokkering nu definitief is, maar hier hebben zij mij nooit iets over verteld.

 

Hoe kan ik eBay NL bereiken? Ik wil hun bellen, niet e-mailen. De e-mails lijken allemaal opelkaar, zij tonen totaal geen begrip en weten niet waar ze het over hebben.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Account geblokkeerd voor verkopen in buitenland

Bellen is inderdaad lastig maar wel mogelijk. Het nummer is op internet te vinden. Volgens mij blijven de negatieve zaken een jaar mee tellen.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord