annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Wat een luxe, een verstandhouding KUNNEN opbouwen met die onderaannemers. Hier is het elke keer weer een andere. Mijn verstandhouding met de VASTE onderaannemer was ook uit-ste-kend, totdat die werd vervangen door TNT omdat hij zijn werk goed deed.
Bericht 631 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

isabet_reau
Community-lid
Geef mij TNT post maar. Het mogen dan wel "holbewoners"zijn, die onderaannemers, maar ik heb een goede verstandhouding met ze. En dat scheelt een hoop!
Bericht 632 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Geef mij Selektklacht maar. Die zijn hier betrouwbaarder dan TNT Post. Raar maar waar.

TNT Post maakt hier ongeveer 50% van de pakketten zoek. Elke holbewoner met een rijbewijs mag in mijn postcodegebied van TNT Post (sorry: Koninklijke TNT Post) pakketten bezorgen.
Bericht 633 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Geef mij Selektklacht maar. Die zijn hier betrouwbaarder dan TNT Post. Raar maar waar.

TNT Post maakt hier ongeveer 50% van de pakketten zoek. Elke holbewoner met een rijbewijs mag in mijn postcodegebied van TNT Post (sorry: Koninklijke TNT Post) pakketten bezorgen.
Bericht 634 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

isabet_reau
Community-lid
I stand corrected.

Je hebt gelijk Gerrut. Dinsdag en vrijdag geldt alleen voor brieven.
Bericht 635 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

gerrutcamaro
Community-lid
misschien geldt dat voor de gewone post, maar pakketjes komen toch echt wel vaker in de week

wel "verdwijnt" er beduidend meer bij selectvracht als bij tnt, helemaal als je het omzet naar procenten
Bericht 636 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

isabet_reau
Community-lid
COrrectie Eagleclaw,

Selektvracht heeft wel degelijk minder officiële bezorgmomenten, en wel slechts twee per week: op dinsdag en vrijdag.

Voor meer informatie hierover, kun je contact opnemen met Selektvracht.
Bericht 637 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

slaapmarkt
Community-lid
Schild op het klant.

Ja hoor, het is al goed.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 638 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

eagleclaw15
Community-lid
Sorry dit was jullie post merkloosheidsbonus.


"vaak Selektvracht / Nederlandse Pakketdienst (bij Pakketpost)

dat verklaart ook de vertraging, daar wordt langer opgespaard, minder vaak per week bezorgd en bij het binnenkomen van het land verdwijnt er wel eens wat daar"
Bericht 639 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

eagleclaw15
Community-lid
Onzin "merkloosheidsbonus". Selektvracht werkt Dinsdag tot Zat ochtend. Als pakkets komt binnen het hooftkantoor Utrecht, scannen de medewerkers het pakkets/pakjes and wordt het volgende dag bezorgd!!!! Als mensen zijn "niet thuis" and ook het buren "niet thuis", mensen krijgt een "KIB" (kaart in bus), een stond de telefoon nummer van het Depot op. De klant kunnen wel bellen een regulen, maar de meest doe het NIET!!! Schild op het klant. Zij kunnen bellen een regulen! Geen excuse, maar wel handig om een andere om het schild om te geven. Plaat klaar!
Bericht 640 van 1.373
laatste antwoord