annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wel of niet claim

Hallo beste mensen,


Alle eerst petje af voor de mensen die alle vragen beantwoorden/advies geven:-)


 


Nou mijn probleem.


Ik heb op 23-03 een setje dozenboor gekocht:


 


Helaas heeft de verkoper verkeerde setje opgestuurd.


Dus gelijk contact opgenomen met de verkoper.


Verkoper reageert netjes op mijn mail; met de volgende tekst.


 


Verkoper:


Waarom heb je alleen de dozenboor terug gestuurd en ook niet de centreerboor?


 


Ik:


Antwoorde terug dat de centreerboor hoort bij mijn gewonnen item 


Ik heb de verkoper meerdere malen gevraagd wat dan de volgende tekst betekent:


komplett mit Zentrierbohrer !


Helaas antwoorde hij niet op mijn vraag.


Hij zei dan dat hij de vraag niet begreep, omdat ik in het Engels typte. Maarja zelfs in Duits antwoorde hij niet mijn vraag.


 


Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij de juiste dozenboor setje zal opsturen. Ook heeft hij na veel aandringen mijn verzendkosten vergoedt.


Helaas na een week wachten nog steeds geen dozenboor setje ontvangen.


Dus heb ik maar weer een mail gestuurd, krijg ik als antwoord van hem/plaatsvervanger: dat de verkoper op vakantie is en na 25 april nog eens een mail moet sturen. Maarja dat geloof ik niet helemaal. Hij had een week de tijd om op te sturen en nu ineens oop vakantie? Ik antwoorde terug dat ik nog week wacht en dan Paypal/Ebay om hulp vraag.


 


Wat raden jullie mij aan?


Wachten tot 25 april of gelijk een claim indienen?


Ik hoor het graag van jullie.


 


Mvg,


 


 


 


 


-- Bewerkt door bmw318ti1984 op 12 Apr 2011 18:43 CEST


-- Bewerkt door bmw318ti1984 op 12 Apr 2011 18:43 CEST


-- Bewerkt door bmw318ti1984 op 12 Apr 2011 19:30 CEST

-- Bewerkt door martijn@ebay.com op 13 Apr 2011 12:46 CEST
Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Wel of niet claim

Dat is een hele goeie tip van je!


Thanks!



Ik wacht dan eerst op pakket af en dan feedback geven.




Pfff ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar drie verkopers achter elkaar die moeilijk doen.


Een zaak is net opgelost na bijna een maand.


Deze zaak is net bezig:-) hopelijk komt het niet tot een claim.


Eentje gaat misschien komen, verkoper heeft letterlijk rotzooi verzonden. Reageert niet op mails etc. Nouja ik had beter moeten kijken, hij heeft 150 negatieve feedbacks in een maand.



Maargoed bedankt voor jullie hulp.


Bericht 1 van 6
laatste antwoord

Wel of niet claim

kopersbescherming
Community-lid

Wacht u vooral eerst even de zending af.


Feedback komt helemaal aan het eind, daarvoor zit een eventuele claim.


Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Wel of niet claim

Zo zie je maar weer wat een mail over Ebay/Claim kan helpen. De verkoper heeft gezegd dat hij de juiste goederen heeft verzonden. Dus die smoesje op vakantie....hmmmm. Nouja die vergeet ik, hij heeft opgelost dus verdient een goede feedback:-)

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Wel of niet claim

Okay bedankt voor uw advies.



Ik wacht dan nog een week, dan heb ik hem in totaal twee weken de tijd gegeven. Al zegt hij/ zijn plaatsveranger dat de verkoper op vakantie is.


Dan snap ik niet waarom hij dat niet op zijn webshop zet. Ook heeft hij gewoon zijn aanbiedingen lopen, terwijl die op vakantie is is hmmmmmmm.......

-- Bewerkt door bmw318ti1984 op 12 Apr 2011 19:51 CEST
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Wel of niet claim

Ik zou nog even wachten het is pas een /- week geleden opnieuw verzonden, ik zou rond de 20ste pas een geschil openen via paypal zodat de verkoper zelf nog met een oplossing kan komen.


Daarna kan je nog altijd opwaarderen naar een claim.


 


Maar goed, als je het echt niet vertrouwd dan moet je toch doen wat jezelf goeddunkt.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 5 van 6
laatste antwoord