annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket uit Duitsland (DHL) blijft hangen in Dorsten export parcel center?

Ik heb afgelopen week donderdag een object gekocht van EBAY.de. Deze is de volgende dag verzonden. IK heb netjes ene track and trace code ontvangen alleen is mijn object ergens blijven hangen:

 

 

2020-05-19 00:28

Dorsten, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center

 

2020-05-18 17:36

Krefeld, Germany, The international shipment has been processed in the parcel center of origin

 

2020-05-18 17:33

Krefeld, Germany, The shipment has been processed in the parcel center

 

2020-05-16 05:05

Krefeld, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center

 

2020-05-15 17:00

Köngen, Germany, The international shipment has been processed in the parcel center of origin

 

2020-05-15 14:06

The shipment has been posted by the sender at the retail outlet

 

Het blijft hangen bij Dorsten en daarna heb ik niks meer gehoord. Ik verwachte mijn pakket 20 mei, maar tot op heden nog steeds niks ontvangen. 

 

Hoe lang duurt het uberhaupt om een pakket van duitsland te ontvangen?

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Pakket uit Duitsland (DHL) blijft hangen in Dorsten export parcel center?

Hier hetzelfde! Op 11 feb. is de zending aan DHL aangeboden en sinds 13 feb. staat in het trackingsysteem

 

" 04:21 Lokale tijd  |  The international shipment has been processed in the export parcel center| Dorsten, Germany"

 

Aan de ontvanger weigeren ze informatie te verstrekken en een onderzoek willen ze pas starten na 14 dagen, aldus verkoper/verzender. Wat een teleurstellende toko is DHL zeg.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Pakket uit Duitsland (DHL) blijft hangen in Dorsten export parcel center?

HEB HET ZELFDE PROBLEEM DIT IS AL DE 4E KEER DAT PAKKET BLIJFT HANGEN IN DORSTEN  ALS JE PROBEERT TE BELLEN KRIJG JE HOE VAAK HJE OOK BELT EEN INGESPREKSTOON   WAARDELOZE TROEP DAAR SNAP NIET DAT DHL GEEN ANDERE LOCATIE GAAT KIEZEN ALTIJD GEDONDER IN DORSTENN

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Pakket uit Duitsland (DHL) blijft hangen in Dorsten export parcel center?

Precies zelfde bij mij. Is het al voor jou opgelost?
Bericht 3 van 4
laatste antwoord