annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

sabrina_filemon
Community-lid
Mijn pakketje twv 140 dollar (zo'n 100 euro) ligt al sinds 27 april "Into foreign customs"! Dat is precies een maand.

Het is door de verkoper een week eerder verstuurd met UPSP vanuit de VS.

Bij TNT heb ik een andere code gekregen voor het pakket waar ik het op de TNT site mee kon tracen (https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/).

Hieruit bleek dat het begin mei in een sorteercentrum in zwolle is geweest. Daarna is het pakket niet meer opgedoken. Volgens een medewerker van TNT was dit een zogenaamde foutloper en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. Het zou vanzelf weer ergens opduiken.

Iemand ervaringen met 'foutlopers'?

Groet,

Sab
Bericht 591 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-01.html

Afwachten, je krijgt vanzelf een rekening. Als je geluk hebt is het douanerecht 0%. Je betaalt in ieder geval 19% BTW plus inklaringskosten (bij TNT Post 12,50).
Bericht 592 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

bstmatt
Community-lid
Ik heb ook iets gekocht in America. (electronica) In totaal was het 300 dollar en 24 cent. Helemaal niet nagedacht over douane, belasting en wat dan ook.

De status van het product is ondertussen al 8 dagen "Into Foreign Customs". Iemand enig idee hoeveel dit gaat kosten, hoe lang het duurt en of ik nu iets kan doen?

Bij voorbaat dank.
Bericht 593 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

aatje79
Community-lid
Hey gerrit! Hou jij je nou maar bezig met je kinderspeeltjes! :^O
Bericht 594 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

neen
Bericht 595 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

gerrutcamaro
Community-lid
worden er uberhaupt wel echte lacoste shirts verkocht via ebay?
Bericht 596 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Natuurlijk zijn die shirts echt. Het verkopen van nep-artikelen is immers hartstikke verboden op eBay.

:-p
Bericht 597 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

slaapmarkt
Community-lid

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 598 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

aatje79
Community-lid
deveny55 shirts zijn niet nep! Vroeg alleen hoe lang de status "douane" gemiddeld duurt. Hou je stomme commentaar voor je als je niet weet waarover je praat a.u.b.!
Bericht 599 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik heb ook iets gekocht, wat wordt verstuurd met usps, ook aardig wat geld waard. Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijg...Er staat dat ik er 3-5 werdagen op moet wachten...maar dit is de 5e werkdag(voor postbedrijven werkdagen dan)
Bericht 600 van 1.072
laatste antwoord