annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object niet ontvangen, mogelijk post fraude, Paypal keert niet uit

Ik heb in Mei een object geocht bij een verkoper uit China (object 163405839286).

Volgens de track & trace is het object  in Juni geleverd, maar ik heb het nooit ontvangen. De verkoper heeft Ebay na de verkoop verlaten. Paypal wil niet uitkeren. Zij beperken zich tot de t & t gegevens. Ebay is mijn laatste kans om mijn geld terug te krijgen.

 

Ik wil graag alsnog mijn geld terug. Er zijn tegenwoordig vaker poblemen met postfraude vanuit China en dit lijkt er een van

 

Graag uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Marc Brandes

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Object niet ontvangen, mogelijk post fraude, Paypal keert niet uit

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

 

Wat betreft je probleem: Ebay zal nooit geld teruggeven want je hebt ook niet aan Ebay betaald.

Ebay zou hooguit kunnen beslissen dat de verkoper je het geld moet terugbetalen, maar de ervaring leert dat zij zich ook baseren op Track en trace gegevens.Als de verkoper niet doet wat ze vragen kunnen ze enkel dreigen met schorsen of opheffen van de account van de verkoper. Je zegt dat de verkoper Ebay reeds verlaten heeft, dan doen ze echt niks meer voor je.

Ik hoop voor je dat het bedrag niet al te hoog is.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord