annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

corrado16vdohc
Community-lid

Hallo allemaal,


 


ik heb 31 mei 180euro betaald voor een spruitstuk van een auto, helaas is deze nogsteeds niet binnen gekomen.. Hoe kan ik de verkoper ergens aanklagen en/of mijn geld terug eisen? Is er geen telefoonnummer van de hoge heren van ebay om hier een oplossing voor te vinden?


 


alvast bedank.


 


mvg,


 


gijs

Bericht 7 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

We zijn er om elkaar te helpen Gijs. De mail die je ontving van eBay daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik heb 'm een paar dagen geleden ook ontvangen. De mail is bij mij een dag later wel gewoon beantwoord door het team Regels en Veiligheid.



Anders kun je hier misschien verder komen?



http://www.dastelefonbuch.de/

-- Bewerkt door auxfinesherbes op 19 Jul 2011 6:08 CEST
Bericht 1 van 7
laatste antwoord

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

corrado16vdohc
Community-lid

Volgende probleem,


 


Ik heb dus een mail gestuurd naar:


Customer Support


 


Alles lijkt goed te gaan maar vervolgens krijg ik een mail met hetvolgende:


 


Dit bericht wordt door het systeem gegenereerd. Het e-mailadres wordt niet voor correspondentie gebruikt. Klik als je vragen hebt op de volgende link of plak deze in je browser. http://pages.ebay.nl/help/basics/select-support.html


 


Via die link kom ik dus niet verder met mijn probleem en kan ik geen klacht indienen wegens het opgeven van valse persoonlijke gegevens.. Kan iemand me hier verder mee helpen? Alvast bedankt.


 


 


mvg,


 


gijs

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

corrado16vdohc
Community-lid

@ auxfinesherbes,


 


Super bedankt voor u hulp!


 


Ik heb de gegevens van de verkoper opgevraagd en hier kwam ik tot de conclusie dat deze gegevens niet kloppen.. De verkoper heeft een vals telefoonnummer opgegeven. Hier heb ik meteen een melding van gemaakt bij ebay. Ik heb het hier niet bij laten zitten en ik ben gewoon gaan bellen, Vervolgens heb ik het goede nummer weten te achterhalen.. Meteen gebeld en hier kreeg ik te horen dat deze persoon niet thuis was en me vanavond terug ging bellen. Ik ben benieuwd.. als dit niet gebeurd dan wordt er gelijk aangifte gedaan.


 


Alvast bedankt allemaal!!


 


mvg,


 


gijs

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

Je kan telefonisch contact opnemen met de verkoper. Hiervoor dien je het telefoonnummer van de verkoper op te vragen bij eBay


http://pages.benl.ebay.be/help/tp/know-seller-contact.html



Vertel de verkoper dat je online aangifte tegen hem/haar gaat doen als je niet binnen 24 uur het verzendnummer van het pakket krijgt.



https://www.polizei.nrw.de/internetwache/anzeige/


De aangifte wordt vanzelf doorgestuurd naar het politiebureau van de woonplaats van de verkoper.



Aangiftes in Duitsland worden i.t.t. in Nederland altijd behandeld. De politie zal dus contact opnemen met de verkoper en als die de kwestie niet oplost gaat de zaak naar het Openbaar Ministerie in Duitsland. Je ziet het: in Duitsland werkt dat allemaal heel anders.



Ik zou zeggen: begin daar eerst mee voordat je de rit naar Duitsland maakt.

-- Bewerkt door auxfinesherbes op 17 Jul 2011 21:45 CEST
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

corrado16vdohc
Community-lid

Dat is balen zeg...


 


Ik heb puur uit goede wil en vertrouwen zolang gewacht.. maar nu is er al zo'n lange tijd overheen gegaan dat ik het helemaal zat ben.


 


dan denk ik maar dat ik richting duitsland ga rijden en bij hem langs ga..


Als ik ergens niet tegen kan dan is het wel zoiets!

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Na 2 maanden nog geen pakket binnen

stephanthecollector
Community-lid

Als u met PayPal betaald heeft had u binnen 45 een claim kunnen openen wegens een niet ontvangen object, helaas voor u is die periode reeds verstreken en is er verder weinig tot niets meer aan te doen het enige wat u nog kunt doen is een negatieve beoordeling geven.



Een andere oplossing zou zijn als u met een creditcard via PayPal heeft betaald (dus dat u een creditcard heeft gekoppeld aan uw PP rekening) als dat zo is kan u het via de CC maatschappij proberen dit kan geloof ik tot een jaar na aankoop, maar hier ben ik helaas geen expert in misschien dat een ander ebay lid u hier verder in kan adviseren.



en een telefoonnummer van ebay? dat kunt u helaas wel vergeten

Bericht 6 van 7
laatste antwoord