annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hermes Nederland?

Ik wacht al ruim een maand op een pakket uit Frankrijk dat is verstuurd met Mondial Relay naar hun partner Hermes in Zwolle.  Vervolgens is het in het sorteerproces beland bij PostNL waarna het niet is bezorgd bij mij, maar om onduidelijke reden retour is gestuurd naar Hermes.  Heeft iemand contactgegevens van Hermes in Zwolle (of elders in Nederland). PostNL doet niets en verwijzen me door naar Hermes.. Kastje naar de muur...   Van Hermes Nederland is niets te vinden. Alleen een postbusnummer. Ik neem aan dat pakketten uit Duitsland en Frankrijk op een locatie worden verzameld en overgedragen aan PostNL

Wie weet meer?

 

Alvast bedankt,

 

Mich

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Hermes Nederland?

Bedankt Nico, dat zal ik doen.

 

Groeten,

 

Mich


@1789nico  schreef:

Zo snel mogelijk een claim openen wegens niet ontvangen object. (binnen 45 dagen anders bent u te laat)

De verkoper is een (vervoers)contract aangegaan met de vervoerder van het pakket is dus ook verantwoordelijk voor de goede aflevering en communicatie met die vervoerder.

U heeft als ontvanger niets van doen met de vervoerder de verkoper moet het regelen. 

Bij een claim van u moet de verkoper aantonen dat het pakket bezorgd is.


 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Hermes Nederland?

Zo snel mogelijk een claim openen wegens niet ontvangen object. (binnen 45 dagen anders bent u te laat)

De verkoper is een (vervoers)contract aangegaan met de vervoerder van het pakket is dus ook verantwoordelijk voor de goede aflevering en communicatie met die vervoerder.

U heeft als ontvanger niets van doen met de vervoerder de verkoper moet het regelen. 

Bij een claim van u moet de verkoper aantonen dat het pakket bezorgd is.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord