annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.

Nogmaals dit is een klacht over het Global Shipping Program van ebay. Het programma dient alleen ebay door de inkomsten. Voor de koper heeft het systeem alleen maar nadelen. Het is duurder, je krijgt geen btw bon en het verzenden duurt veel langer. Op internet en in het forum van eBay is hier veel over te vinden maar eBay trekt zich daar niets van aan. Bovendien belooft het track en tracé wat niet geleverd wordt. PBI is geen bestel organisatie, geen bezorger het z.g trackingnummer wat je krijgt is dat helemaal niet. Het is uitermate ergerlijk dat eBay zich op deze weg begeven heeft. Ze kan zich de arrogante houding alleen maar permitteren door gebrek aan concurrentie.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.

Ik heb ook net een draadje opgestart over het GSP van eBay. Inderdaad te vermijden tegen elke prijs!!! Eens je een object moet terugsturen wegens defect of beschadigd, blijk je gewoon je import kosten kwijt te zijn!!! Als je zelf de import kosten betaald hier in België, kan je deze terugvorderen als het object beschadigd blijkt te zijn (je moet dan vooraf contact opnemen met de douane, de situatie uitleggen en bewijze dat het object teruggestuurd wordt). Met het GSP programma kan dit niet meer, aangezien Pitney Bowes verantwoordelijk was voor de verzending;

 

Ik probeer aankopen via het GSP programma voortaan te vermijden. Als ik een item via een verkoper kan kopen dat niet met GSP werkt, zal ik die verkoper preferen...

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.

Inmiddels zijn er zo veel die het doen dat ik me afvraag of eBay het niet verplicht stelt, net als Paypal.
Als dat zo is gaan ze hun boekje hiermee ver te buiten en is het wachten op een concurrent voor eBay.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.

I geef je volkomen gelijk . je betaal 2 /3 keer meer kosten dan de verzending via de normale post . Daarom heb ik besloten om niet meer transacties te doen met verkopers die aangesloten zijn aan het Global Shipping company.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord