annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling uit Zuid-Korea

Hallo iedereen!

 

Onlangs heb ik een product gekocht bij CuriousDShop. Deze gebruiker staat zeer goed aangeschreven met 98,2 aan positieve beoordelingen. Het is gevestigd in Zuid-Korea.

Ik heb een soortvan jas gekocht met de waarde van 79 Dollar met 5 euro verzendskosten. 

Ik begrijp echter dat er bijkomende kosten bijkomen i.v.m douane etc.

 

Ik zou graag wel willen weten hoeveel dit dan zou zijn ongeveer.. Aangezien ik dat dan aan de postbezorger moet betalen contant..

 

Heeft iemand ervaring met bestellingen uit dit land of weet hoeveel dit mij ongeveer gaat kosten?

 

Groeten !

 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Bestelling uit Zuid-Korea

98,2 is een lage waardering, alles onder de 99,5 is best te vermijden.

Er komen geregeld pakjes van honderden euros binnen zonder invoer.

Inklaring is een tombola.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord

Bestelling uit Zuid-Korea

Ik heb daar ook het een en ander over gehoord.. Alleen deze gebruiker/winkel stond zo goed aangeschreven en had dusdanig positieve feedback dat ik het wel enigzins vertrouwde. 

 

Zodra ik de jas binnen heb laat ik wel even weten wat het mij nou uiteindelijk gekost heeft. Is ook wel handig voor mensen om te zien die de zelfde vraagtekens hebben bij bestellingen o.a uit dit land.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Bestelling uit Zuid-Korea

Normaal uit Zuid Korea duurt vervoer een week,bij duurdere artikelen 2 weken door de douane.

Als het  ingeklaard wordt,de 13 euro van post.nl komt er toch bovenop.

Ik denk niet,dat het per boot wordt verscheept,want dan kunt U zeer lang wachten.

Alles boven de 22 euro,wordt belast met 21 %,daar komt bij de 13 euro van de post.nl

Hopelijk is de jas naar tevredenheid,want er zijn toch neg fb's over de kwaliteit.

Gewoon afwachten

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Bestelling uit Zuid-Korea

Bedankt voor je antwoord! Ik heb echter wel voor de goedkoopste verzend manier gekozen. Ik had ergens gelezen dat dit kan schelen aangezien het dan bijvoorbeeld niet per vliegtuig etc gaat, zegmaar de duurdere manier. Alleen de zending duurt dan wat langer. Kan dit mij ook schelen in prijs of heb je daar enige ervaring mee? dit is mijn eerste aankoop op ebay.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Bestelling uit Zuid-Korea

Post.nl rekent voor de inklaring en bezorging  13 euro erbij

Invoer vanaf 22 euro  21%,reken maar uit

Ik heb ooit een pakje van 36 euro gekregen,zonder extra kosten,het blijft een gok

Bericht 5 van 6
laatste antwoord