annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbeteringen in Mijn eBay: wijzigingen in ontwerp en bulkfunctionaliteit

martijn@ebay.com
Community-lid

Verbeteringen in Mijn eBay: wijzigingen in ontwerp en nieuwe bulkfunctionaliteit

Op basis van feedback van gebruikers hebben we aanzienlijke verbeteringen aangebracht in onze nieuwe functionaliteit voor bulksgewijs bewerken, opnieuw aanbieden en vergelijkbare objecten verkopen.

De meeste verkopers zijn al overgestapt op de nieuwe functionaliteit. Op dinsdag 8 maart 2011 wordt de oude bulkfunctionalitiet stopgezet, en verkopers kunnen dan automatisch gebruikmaken van de nieuwe versie. Als je de versie nu wilt gebruiken, klik je in Mijn eBay boven aan de pagina voor bulksgewijs bewerken op de link 'deze nu proberen'.

In de komende weken volgen er nog meer verbeteringen. Verkopers met een abonnement op Verkoopmanager en Verkoopmanager Pro zullen ook wijzigingen in het ontwerp van de pagina Verkocht in Mijn eBay zien. Deze wijzigingen lijken op de wijzigingen die we vorig jaar aan de pagina's Actief, Gepland en Onverkocht hebben aangebracht. Deze wijzigingen zijn niet van invloed op de functionaliteit van Mijn eBay, en ze worden in de loop van maart geïmplementeerd.

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Verbeteringen in Mijn eBay: wijzigingen in ontwerp en bulkfunctionaliteit

kopersbescherming
Community-lid

Heel fijn nieuws voor diegenen die het aangaan, waarvoor dank.



Mijn vraag: kan er iets gedaan worden aan de slechte response van bijvoorbeeld


Mijn eBay: Verkopen: Alles voor verkopen ?



Die pagina laadt door de vele Java zo langzaam dat je er een kopje koffie bij kan opdrinken.




Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Verbeteringen in Mijn eBay: wijzigingen in ontwerp en bulkfunctionaliteit

abeldoorn
Community-lid

en wanneer wordt er nou eens een rubriek BLU RAY toegevoegd

Bericht 3 van 3
laatste antwoord