annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn koopgeschiedenis is helemaal verdwenen. Hoe kan ik technisch contact met eBay krijgen?

Gisteren zag ik dat mijn aankoopgeschiedenis (Purchase History)  plotseling verdwenen is. Er is helemaal niets meer terug te vinden van de honderden transacties die ik heb gedaan, behalve mijn feedback-getal, gelukkig. Maar de aankoopgeschiedenis is zomaar weg.  Ik vind dat verschrikkelijk.

 

Wie heeft hier verstand van?

 

Het lijkt onmogelijk om met eBay hierover contact op te nemen. De "hulp en contact" opties brengen je steeds in kringetjes zonder dat er werkelijk hulp of contact te vinden is. Er is niet door te komen met mijn vraag en dus is dit zinloos. Maar wat is er met mijn accountgeschiedenis aan de hand? Zijn er anderen bij wie dit ook is gebeurt? Hoe kan ik per mail of telefoon contact krijgen met een eBay technicus?

 

Als iemand iets meer weet, help dan svp.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Mijn koopgeschiedenis is helemaal verdwenen. Hoe kan ik technisch contact met eBay krijgen?

Misschien een open deur, maar staan je filters bij aankoopgeschiedenis goed?

Niet op "60 dagen" maar bijv op een jaartal 2018 of 2017?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Mijn koopgeschiedenis is helemaal verdwenen. Hoe kan ik technisch contact met eBay krijgen?

Misschien een open deur, maar staan je filters bij aankoopgeschiedenis goed?

Niet op "60 dagen" maar bijv op een jaartal 2018 of 2017?

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Mijn koopgeschiedenis is helemaal verdwenen. Hoe kan ik technisch contact met eBay krijgen?

 

Hi @1789nico ,

 

Dank jou, voor je berichtje! En je hebt gelijk... de filters...!

 

Hoewel ik het idee heb dat het vroeger mogelijk was, álle backtracking te zien, heb ik naar aanleiding van jouw tip in elk geval de 2019/18/17 geschiedenis weer paraat.

 

Blij. Groeten uit Amsterdam.

 

 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord