annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

10 jaar werd mijn jongste zoon afgelopen woensdag, hij heeft op school getracteert en savond zijn we bij de BK wezen eten. Kids Meals, want daar krijg je tijdelijk een POkemon kaart bij, en die wilde hij graag hebben. Zaterdag hebben we het met de familie gevierd en kreeg hij nog meer kaarten, en waardebonnen. Zaterdagmiddag zijn we wel gewoon naar de Pokemon Club geweest en daar hebben we weer fijn gekaart. Deze zondag hebben we uitgerust en de dvds van harry potter gekeken. Experimaldus. Zucht. De afgelopen 10 jaar zijn voorbij gevlogen. Zo liggen ze in je armen hun luier vol te sch.. en ´even´later zijn ze bijna net zo lang als jij.
Ach ja. Zo gaat dat.
Bericht 1071 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Foppe wil spruitjes op tafel

LC | Gepubliceerd op 15 september 2008, 19:39
Laatst bijgewerkt op 15 september 2008, 19:45

LEEUWARDEN - Foppe de Haan moet Nederland weer aan de spruitjes krijgen. De coach van Jong Oranje zal op 23 september het spruitjesseizoen openen door de website www.spruitjesjanatuurlijk.nl te lanceren. Op de site zijn vanaf volgende week verschillende weetjes te vinden over de koolsoort. Ook staan er recepten op om spruitjes op verschillende manieren te bereiden.

Bezoekers van de website steunen tegelijkertijd het Foppe Fonds. Hoe meer mensen de pagina bezoeken, hoe hoger het bedrag voor de stichting van De Haan wordt. Het fonds van de voetbalcoach zet zich in voor hulpbehoevende kinderen.

het Nederlandse vingertje - proud member of the MUTSEN KUDDE

het Nederlandse vingertje

Bericht 1072 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik beb dol op spruitjes.

Photobucket

handtekening
Bericht 1073 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Photobucket

Myrthe

Photobucket
Bericht 1074 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Daar kom ik nooit,ze hebben daar geen spruitjes ;-)

Photobucket

handtekening
Bericht 1075 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Pokemon Reddings vest, voor wie op de vlucht gaat voor spruitjes..

Pokemon_zwemvest

Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.

Bericht 1076 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

nou ikke niet hoor, ben ook gek op spruitjes:-x

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 1077 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

spruitjes en zoute boontje uit het vat,sinds dat mijn moeder is overleden nooit weer gehad.

Klaas

Bericht 1078 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Lekker, gewokte spruitjes met ui en een appel!

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1079 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ben benieuwd welke Mac/BK/KFC Boortman deze week heeft bezocht...;-)
Bericht 1080 van 1.216
laatste antwoord