annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wangedrag van koper

Wat kan ik doen, als een koper mij in de 1e instantie onterechte slechte feedback geeft, tevens mij in haar mails uitscheld.

Ik weet niet meer hoe ik dit kan oplossen. Ebay steunt mij hier niet in, terwijl ik de 2e verkoper ben met een klacht naar deze persoon, die we bij Ebay neer hebben gelegd. Ebay stelt deze onbeschofte koper in het gelijk.

 

Geaccepteerde oplossingen (4)

Geaccepteerde oplossingen (4)

stephanthecollector
Community-lid

ik zie dat de koper vandaag weer twee negatief heeft achtergelaten! ik zou wel een aanvulling geven op de feedback! ik vind dit echt niet kunnen!

 

had u alle items in1 pakket verzonden? ook zo iets een positieve feedback telt maar voor 1 (indien er meerdere door dezelfde koper worden gegeven) u ontvangt nu 8x negatief en die tellen dan ook meteen 8x.

 

ik blijf dit hele systeem waardeloos vinden zowel als koper als verkoper!

het_regent
Community-lid

Een goede feedback toevoeging zou kunnen zijn:

'zie welke feedback deze klager aan anderen heeft gegeven'

 

Maar het is in het algemeen aan te raden niet nog meer attentie aan deze negativiteit te geven. Een serieuze koper ziet aan uw andere feedback wel dat deze negatief repeterende feedback niet serieus te nemen is.

 

 

stephanthecollector
Community-lid

u kunt een vervolg commentaar geven op de door u ontvangen feedback en ook de door u gegeven feedback, verder bent u inderdaad aan de feedback/ebay goden overgeleverd, u kunt nog proberen om via ebay de feedback gewijzigd te krijgen, stuur dan alle mailcontact mee die u gehad heeft met de koper

het_regent
Community-lid

U kunt deze gebruiker blokkeren voor verdere aankopen via http://pages.ebay.nl/help/sell/manage_bidders_ov.html

 

Verder kunt u niets want de koper heeft inderdaad altijd gelijk.

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

stephanthecollector
Community-lid

gezien de feedback historie van deze koper lijkt het mij tijd dat ebay eens in gaat grijpen

Een vraag stellen