op 25-12-2010 09:29
Goedemorgen,
Een koper in de USA, niet tevreden over het object, wat ze van mij heeft gekocht, heb ik toegezegd een terugbetaling te geven. Met het in actie zetten hiervan via Ebay was de zaak direct gesloten en via paypal werd de terugbetaling in gang gezet. Ik ging er zo blijkt nu onterecht van uit, dat ik vervolgens nog de retourzending met de koper kon regelen, door haar nog nadrukkelijk te informeren over het terugsturen van het object(waarde 205 $), maar die mogelijkheid kreeg ik niet. De zaak was tenslotte gesloten. Kan het nu zomaar dat zij vanwege haar klacht, het object kan houden en het geld teruggestort wordt? Zo kom je gratis aan je spullen...
Wat zijn mijn mogelijkheden om haar alsnogte bewegen het item te retourneren? Weet iemand dat?
Alvast bedankt en Merry Christmas!
Fuxinya
Als een object niet volgens de beschrijving is of de koper is niet tevreden om wat voor reden dan ook dan behoort de koper eerst het object te retouneren alvorens de verkoper overgaat tot terug betaling, u bent te snel geweest met de terugbetaling en de zaak is gesloten dus zoals al eerder is gezegd u bent waarschijnlijk en het object kwijt en uw geld, PayPal had overigens ook gezegd dat de koper eerst het object terug had moeten sturen maar u bent dus te snel tot terugbetaling over gegaan
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |