op 25-12-2010 09:29
Goedemorgen,
Een koper in de USA, niet tevreden over het object, wat ze van mij heeft gekocht, heb ik toegezegd een terugbetaling te geven. Met het in actie zetten hiervan via Ebay was de zaak direct gesloten en via paypal werd de terugbetaling in gang gezet. Ik ging er zo blijkt nu onterecht van uit, dat ik vervolgens nog de retourzending met de koper kon regelen, door haar nog nadrukkelijk te informeren over het terugsturen van het object(waarde 205 $), maar die mogelijkheid kreeg ik niet. De zaak was tenslotte gesloten. Kan het nu zomaar dat zij vanwege haar klacht, het object kan houden en het geld teruggestort wordt? Zo kom je gratis aan je spullen...
Wat zijn mijn mogelijkheden om haar alsnogte bewegen het item te retourneren? Weet iemand dat?
Alvast bedankt en Merry Christmas!
Fuxinya
Betalingen via PayPal kunnen door de koper heel eenvoudig teruggehaald worden.
Als je niet accoord met de terugbetaling was gegaan had PayPal het zelf bij je weggehaald. Dat maakt dus geen verschil.
Verzoek de koper vriendelijk het item terug te sturen en vergoed eventueel nog de kosten daarvoor, reken ook op invoerrechten en btw.
Ik zelf zou het overigens verder vergeten om kosten te minimaliseren.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |