Ik heb een geschill geopend en ook een mail aan Ebay gestuurt. Antwoord: U kunt als volgt de niet-betaalde artikelcase voor dit artikel sluiten: - 1. Meld u aan bij uw eBay-account. 2. Klik op "Account". 3. Ga naar "Transactieproblemen oplossen". 4. Kies vervolgens onder "Je aanvragen en geschillen" het item en klik op "Actie ondernemen". 5. Klik vervolgens op "Creditering van kosten ontvangen". 6. Kies op de volgende pagina de optie "Nee", om de kwestie te sluiten als "Betaling niet ontvangen". Als u geen automatisch krediet voor definitieve waardekosten ontvangt, neemt u dan contact met ons op. Zodra u contact met ons opneemt, zullen we de kwestie beoordelen en de kosten handmatig aan u in rekening brengen. Bij Transactie oplossen gaat niks ...help zou welcome zijjn ik wil naelijk niet dat ik een slechte reputatie krijg. Mt dank en hopen op oplossing
... Meer weergeven