Begrijp het niet helemaal hoe het uitgelegd staat. Moet ik pas betalen voor de advertentie als hij is verkocht? Of moet ik als ik het opject binnen 30 dagen niet verkoop en het opnieuw aanbied wederom plaatsingskosten betalen? Alvast bedankt.
... Meer weergeven
We hebben naar je feedback geluisterd en begrijpen dat er behoefte is aan betere opties om je prestaties in de gaten te houden. Daarom gaan we verbeteringen aanbrengen op de pagina Verkoperprestaties om je een nog betere klantervaring te bieden. You asked, we listened.
... Meer weergeven
Waarom kan ik de verkoopproceduren alleen afmaken met een euro of visacart. Ik heb al meerdere malen geprobeerd, maar met een normale bankpas, Accepteert hij dat niet. Groet Mark
... Meer weergeven
Heb het 20 keer geprobeerd maar het verdwijnt na het opslaan. Elke keer krijg ik weer een rode instructie om het in te voeren. Ben een splinter nieuwe NL eBayer en dacht dat Ik mischien een stapje heb gemist. Wie weet?
... Meer weergeven
Vanuit TurboLister heb ik zonder problemen ca. 30 gratis(veiling) advertenties geplaatst op Ebay.fr. Als particulier mag je 75 advertenties (verkoop via veiling) plaatsen. Echter ineens blokkeert ebay.fr de plaatsing en moet ik mijn account wijzigen van particulier naar zakelijk. Weet iemand waarom ebay.fr om deze wijziging vraagt en hoe ik als particulier kan blijven aanbeiden op Ebay.fr
... Meer weergeven
L.S. Waarom zijn er bij mij plaatsindskosten in rekening gebracht als er gezegt word na het plaatsen van een object dat dit niets kost.Ik heb alle objecten ingevoerd en gezien dat er geen kosten aan verbonden zijn.waarom brengt u er dan kosten voor in rekening.Verekopers kosten , ja dat weet ik.maar geen plaatsingskosten. en al helaal niet zonder dat ik het weet.Nu kom ik er aan te kort . en dat moet niet de bedoeling zijn.toch!!! mvg,U moet mij niet naar de overeen komst of iets dergelijks sturen ,omdat ik door de regels heen lees en uiteindelijk niet meer weet wat ik gelezen heb.Ik kan u wel telefonisch te woord staan. norbert roest.
... Meer weergeven
Hoe komt het dat klanten vaak niet begrijpen dat ze meerdere artikelen kunnen kopen ? Ebay stuurt ze wel erg snel door naar het paypal systeem. Vandaag weer - 1 klant koop 5 items en rekent elk item per stuk af. Hij zegt dat het niet anders kan. Deze klant koopt dus nog meer maar er zijn er veel meer die bij de 2 aankoop afhaken - Ik zou ook niet 2 x portokosen voor 1 bestelling willen betalen. Scheelt niet alleen ons in de verkoop maar Ebay ook. Antwoord wat ik krijg als ik hen bel "er zijn nog geen klachten binnen over hetzelfde onderwerp." Dus het wordt gewoon op een stapel gelegd. Heel erg ergelijk dit. Doe ik iets fout of is er een witte vlek bij Ebay ?
... Meer weergeven
Ik heb in de laatste 31 dagen 4 items verkocht waarvan er slechts 1 is betaald. Ik erger me er aan dat je hier niets tegen kan doen. Wie heeft er tips/adviezen?
... Meer weergeven
Ik heb een uniek borstbeeld van wijlen Shirley Temple die naar mijn mening een hoop zal opleveren voor de fanatieke verzamelaar! Hoe breng ik dat op de markt?
... Meer weergeven
Hoe is het nog steeds mogelijk dat mensen objecten kunnen kopen zonder te betalen? Ze kopen maar betalen niet. We kunnen geen negatieve feedback geven, dus willen de mensen ze via feedback attenderen hierop waardoor de wanbetalers ook nog een keer gewoon positieve feedback krijgen. Ik merk maar weinig van de policie van EBAY over onbetaalde objecten.
... Meer weergeven
ik heb dit probleem nu 3 dagen: Het object kan niet worden verwerkt of opnieuw worden aangeboden vanwege een systeemfout. ik heb 6000 artikel op ebay en door dit probleem kan ik niet verder aanpasengen doen.
... Meer weergeven
kan geen object beëindigen, het geeft: [Het object kan niet worden verwerkt of opnieuw worden aangeboden vanwege een systeemfout]. dit is niet de eerste keer, de laatste tijd krijg ik dit vaak en ook problemen met wijziging. dit kost tijd, die moet opgelost worden en snel, ik hope dat ik een bericht van ebay NL. kreeg over dit.
... Meer weergeven
ik verwacht ca. 19000 € voor mijn auto. als ik zo op V&A lees, staat er dat ik 8% moet aan ebay betalen, dus zelf hou ik van verkoop minder dan 17500 € klopt dit?
... Meer weergeven
tijdje niet op ebay geweest, nu nieuw; beleidsregels voor betalen/verzenden/retour zenden wat ik ook invul 't wordt niet geaccepteerd, alles ingevuld in mijn account, dat wordt niet automatisch overgenomen? 't is me een volledig raadsel.
... Meer weergeven
Als ik mijn rekeningnummer ingeef ipv paypal is er een creditcard nodig, welke in niet heb. Stel ik paypal in, dan moet ik bij paypal een creditcard invoeren, welke ik dus niet heb. Hoe kan ik in godsnaam zonder creditcard hier iets verkopen?
... Meer weergeven
Ik heb een advertentie opnieuw geplaatst met als startbod 1500,- en nu kopen voor 1650,-. Nu wil een geinteresseerde beneden mijn startbod kopen. Mag dat? En wat betaal ik dan nog aan advertentiekosten aan ebay?
... Meer weergeven
Goedemiddag, ik wil op de Duitse Ebay site een artikel verkopen en laten afrekenen met Paypal. Nu heb ik de Paypak account al gemaakt en gekoppeld aan de Ebay account. Toch krijg ik bij het activeren van de advertentie steeds de foutmelding van het niet gekoppeld zijn van de paypal account. Hoe zit dit? Hoe kan ik dit oplossen?
... Meer weergeven