op 01-03-2014 13:17
Hoe komt het dat klanten vaak niet begrijpen dat ze meerdere artikelen kunnen kopen ? Ebay stuurt ze wel erg snel door naar het paypal systeem. Vandaag weer - 1 klant koop 5 items en rekent elk item per stuk af. Hij zegt dat het niet anders kan.
Deze klant koopt dus nog meer maar er zijn er veel meer die bij de 2 aankoop afhaken - Ik zou ook niet 2 x portokosen voor 1 bestelling willen betalen.
Scheelt niet alleen ons in de verkoop maar Ebay ook. Antwoord wat ik krijg als ik hen bel "er zijn nog geen klachten binnen over hetzelfde onderwerp." Dus het wordt gewoon op een stapel gelegd.
Heel erg ergelijk dit.
Doe ik iets fout of is er een witte vlek bij Ebay ?
Heeft u wel de juiste instellingen?
Als u uw advertentie maakt ziet u bij de verzendoptie's een linkje met: regels voor kopers maken. Hier kunt u dit instellen en dan past ebay automatisch de verzendkosten aan bij meerdere aankopen.
U kunt instellen hoeveel korting u op elk volgend object geeft. In uw geval 100%. Zo is elk volgend object gratis.
Ook moet u de instelling verwijderen dat kopers direct moeten betalen als ze een aankoop doen met NU KOPEN.