Dear Sir or madam I did put an item for sale on Ebay . 191491399090 A member called JULIANP135 did ask me some questions about the item. I did try to answer all questions to my honoer and honesty. At last he did get very nasty with bad remarks to me.I was very surprised and mad about the tone he did set in the messages I altered the description of the item to make things more clear for the viewers. If you need further info please let me know Can you please do something about this ?? May thanks C.Verhoeven 24-01-2015
... Meer weergeven
Ik kan niet de geldigheidsduur van 30 dagen of "de geldigheid tot" aanmaken. Ik heb een winkel maar kan er niet achter komen hoe ik de vorenstaande opties kan aanmaken of als beleid kan formuleren
... Meer weergeven
Ik ben nieuw op Ebay. Het is voor mij nog een beetje onduidelijk allemaal. Verkopen over de hele wereld is leuk, maar hoe zit dat met verzenden, invoerkosten etc. Daarom mijn vraag: is het ook mogelijk om via Ebay alleen in Nederland, Belgie, Duitsland te verkopen ? Iemand tips hierover ?
... Meer weergeven
Op 24-9 heb ik een theepot verkocht naar Amerika, die beschadigd is tijdens de verzekerde verzending. voor de schade-afhandeling bij post.nl heb ik een verkoopfactuur nodig. In mijn overzicht is dit echter niet meer terug te vinden. Hoe los ik dit op??
... Meer weergeven
Hallo, Ik heb altijd op ebay.de verkocht. Nu kan dat ineens niet meer. Ik moet 10 punten hebben maar ik heb er maar 6. Waarom is dit???? Op ebay.nl is het heel moeilijk om iets te verkopen. Dus die 10 punten krijg ik nooit bij elkaar. Is er een andere oplossing om misschien toch op ebay.de te kunnen verkopen. Bij voorbaat dank, Frank Boumans
... Meer weergeven
Wanneer je een abonnement af wil sluiten voor een ebaywinkel moet je software downloaden. Als ik deze software dan op de desbetreffende computer heb geinstalleerd, kan ik deze dan vervolgens ook nog op een andere computer installeren? Bijvoorbeeld dus op mijn werk computer en op mijn prive laptop? En klopt het dat ik elke 30 dagen opnieuw advertentiekosten moet betalen ookal heb ik een ebay winkel? Bedankt voor uw hulp!
... Meer weergeven
Hallo ik heb van ebay e-mail gehad,dat de verkoper niet te vereden was en schade vraagt.wij hebben antwoord gegeven via jullie dat ik niet eens ben met hem.Ik heb antwoord gehad via jullie hele list met verkoop spullen.wat is de bedoleng van deze e-mail?ik begint te balen van hele verkoop,anders moet ik alles terug trekken.IK HEB LAASTE 10 JAAR ALLE BEKENDE VEILING HALLEN GEKOCHT EN DAT HEB NOOIT MEEGEMAAKT.U KUNT VIA MIJN NAAM VRAGEN ANDERE VEILING HALLEN. A.U.B IETS TE OPLOSSING VINDEN VAN DEZE TOESTAND. GROETEN MADEHAMD .
... Meer weergeven
Ik wil mijn motor op ebay zetten maar wat betekend startprijs en nu kopen . Als ik een kleinere prijs intype bij startprijs en een hogere prijs bij direct kopen , krijg ik steeds het bericht GEEF STARTPRIJS OP wat betekend dit ? mvr gr C van dalen
... Meer weergeven
ik heb zojuist een ebay winkel geopend en heb al wat objecten op ebay staan maar nu zie ik de objecten niet in mijn ebay winkel. weet iemand hoe dit op te lossen.
... Meer weergeven
kan iemand me helpen? heb een nederlands account en wilde via ebay.com een 2e openen. dit is gelukt, nu wil ik mijn paypal aan dit 2e account koppelen maar bij het veranderen van het land staat automatisch op de US maar wil dit wijzigen naar Nederland. springt deze automatisch naar mijn nederlandse account en nu weet ik niet wat ik moet doen? Heeft iemand hier ervaring mee en zou me dit willen uitleggen om mijn bestaande paypal account aan mijn 2e ebay account te koppelen alvast bedankt!
... Meer weergeven
Ik merk dat koper eerst een negatieve feedback geven en dan pas via e-mail zeggen dat ze het bestelde niet ontvangen hebben, vind dit niet correct maarja ondertussen heb je ze toch de negatieve feedback...
... Meer weergeven
Doordat het eerste woord in mijn adresgegevens gewoonweg door ebay wordt veranderd ofwel niet goed bij de verkoper wordt getoont komen paketten niet aan. Verkoper ziet/krijgt onjuiste informatie als hij gebruik maakt van de adres- etiket printservice met als gevolg dat pakketjes aan hem retour worden gestuurd met als reden "onbestelbaar". Verkoper heeft voor mij een foto gemaakt waardoor dit wordt bevestigd. Dit is momenteel reeds vaker voorgekomen.
... Meer weergeven
Winkelrubrieken Homepage van winkel CASE COVER HOESJE VOOR: (479) BLACKBERRY CURVE 8520 (11) IPHONE (111) IPHONE 3G (28) Weet iemand hoe ik de tekst van mijn verkochte producten (Case voor hoesje enz) kan veranderen in een andere kleur. Dit is nu bij mijn paars maar ik wil het graag een andere kleur geven. Ik heb het geprobeerd bij -> je winkel beheren -> weergave voorkeuren maar dan kom je niet mij het aanpassen van de kleuren van de letters van de winkelrubriek. In afwachting van ieders hulp
... Meer weergeven
Ik heb vorige week een item verkocht en nadat de veiling geeindigd was heb ik dan de verzendkosten ingevuls en doorgestuurd. Blijkt later dat er zowel op de verkoopkosten als op de verzendkosten door Ebay commissie is ingehouden. Heeft iemand ook ervaring hiermee???
... Meer weergeven