op 10-02-2015 22:42
Hoe lang blijft een advertentie op de ebay site staan. Kan ik ook advertenties onder ebay in Engeland en in Duitsland plaatsen en zijn er dan meerkosten te betalen. Hoe worden betalingen aan ebay verrekend. Kan ik een te verkopen artikel bij nader inzien niet verkopen of moet ik een te laag bod toch accepteren. Hoe worden betalingen vanuit het buitenland met een Nederlandse verkoper verrekend (Paypal?). Wat te doen bij problemen. Kan ik afbeeldingen gratis bij een te verkopen produkt plaatsen?
Het makkelijkste is denk ik turbo lister te downloaden en deze te gebruiken. De advertentie blijft op ebay zolang als u aangeeft.
dit kan tot 10 dagen bij veiling. Bij vaste prijs dacht ik dat het kan tot u de advertentie intrekt. U kan ook zeggen tot bv 30 dagen of minder.
Meerkosten in buitenland kan ik u niet vertellen. Ebay is heel erg vaag wat betreft de kosten. Uren zoeken om geen antwoord te vinden op de simpelste dingen. U kunt wel gewoon advertenties plaatsen in buitenland.
U kunt een advertentie intrekken als u bang bent het gewenste bedrag niet te halen. Echter volgens mij mag dat tot het moment tot het echt verkocht is. Maar ik heb ook meegemaakt dat het zelfs na de verkoop ingetrokken werd.
De afbeeldingen zijn volgens mij gratis, maar ik begin steeds meer te twijfelen of er nog iets gratis is binnen ebay.
Geld halen lijkt momenteel de grootste drijfveer bij ebay wat ook te zien is aan het aantal mensen die nog op ebay
kopen of verkopen.
U kunt paypal gebruiken maar is denk ik niet verplicht. U kunt in uw beschrijving van het object altijd melden dat het geld overgeschreven moet worden naar uw bankrekening. na de verkoop dan een mail sturen naar koper met uw gegevens of
in turbo lister aanklikken dat de koper uw bank gegevens krijgt te zien na afloop van de veiling.
Hoop dat u hier iets wijzer van bent geworden.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |