Goedendag, Ik probeer te achterhalen wat het me gaat kosten om te verkopen op ebay in verschillende landen maar kom er totaal niet uit. Heb support hier al vragen over gesteld maar die komen er wat ik vermoed ook niet uit want geven enkel ontwijkende antwoorden. Mijn situatie: zakelijke verkoper van nieuwe producten. Producten wil ik verkopen tegen een vaste prijs. Ben geeheel nieuw op ebay als verkoper. wil starten met 15.000 producten. Wil verkopen in Nederland - Belgie - Duitsland - Frankrijk - Spanje - Italie - Engeland (later nog extra landen). Nu zijn er diverse verschillende accounts met verschillende prijsstellingen met maandelijkse kosten, kosten voor het plaatsen van productadvertenties en/of commissie bedragen per sale. Maar welk account kom ik nu voor in aanmerking (aangezien ik nieuwe verkoper ben), moet ik nu plaatsingskosten betalen x 15.000 stuks (omdat 15.000 producten zijn) of betaal ik enkel een percentage indien wat ebsteld wordt? En hoe zit dat met overige landen? wat zijn mijn kosten daarvoor? (maand, plaatsingskosten, commissie/overige) Hoe kan ik dus achterkomen wat mijn totale kosten zouden zijn voor al die producten per maand/per stuk/per verkoop voor al die landen. Support kon/wilde er niks over zeggen, moest maar gewoon plaatsen dan zou ik vanzelf zien (maar in slechtste geval kwam ik met berekening uit op dat wel 6000 euro startkosten kon zijn) En aangezien ik alles automatisch zou plaatsen via een API heb je dus geen enkel idee wat er zou gebeuren. Hoop dat iemand wel wat van de kosten structuur begrijpt en me hier meer duidelijkheid over kan geven. Groet Daniel
... Meer weergeven