ik heb dit probleem nu 3 dagen: Het object kan niet worden verwerkt of opnieuw worden aangeboden vanwege een systeemfout. ik heb 6000 artikel op ebay en door dit probleem kan ik niet verder aanpasengen doen.
... Meer weergeven
kan geen object beëindigen, het geeft: [Het object kan niet worden verwerkt of opnieuw worden aangeboden vanwege een systeemfout]. dit is niet de eerste keer, de laatste tijd krijg ik dit vaak en ook problemen met wijziging. dit kost tijd, die moet opgelost worden en snel, ik hope dat ik een bericht van ebay NL. kreeg over dit.
... Meer weergeven
ik verwacht ca. 19000 € voor mijn auto. als ik zo op V&A lees, staat er dat ik 8% moet aan ebay betalen, dus zelf hou ik van verkoop minder dan 17500 € klopt dit?
... Meer weergeven
tijdje niet op ebay geweest, nu nieuw; beleidsregels voor betalen/verzenden/retour zenden wat ik ook invul 't wordt niet geaccepteerd, alles ingevuld in mijn account, dat wordt niet automatisch overgenomen? 't is me een volledig raadsel.
... Meer weergeven
Als ik mijn rekeningnummer ingeef ipv paypal is er een creditcard nodig, welke in niet heb. Stel ik paypal in, dan moet ik bij paypal een creditcard invoeren, welke ik dus niet heb. Hoe kan ik in godsnaam zonder creditcard hier iets verkopen?
... Meer weergeven
Ik heb een advertentie opnieuw geplaatst met als startbod 1500,- en nu kopen voor 1650,-. Nu wil een geinteresseerde beneden mijn startbod kopen. Mag dat? En wat betaal ik dan nog aan advertentiekosten aan ebay?
... Meer weergeven
Goedemiddag, ik wil op de Duitse Ebay site een artikel verkopen en laten afrekenen met Paypal. Nu heb ik de Paypak account al gemaakt en gekoppeld aan de Ebay account. Toch krijg ik bij het activeren van de advertentie steeds de foutmelding van het niet gekoppeld zijn van de paypal account. Hoe zit dit? Hoe kan ik dit oplossen?
... Meer weergeven
Sinds vrijdag 7 februari 2014 is er blijkbaar weer gesleuteld aan de lay-out. Bij 'alles voor verkopen' en dan de "nog niet betaalde objecten" is niet meer te zien wie de koper is, zelfs als je daar op sorteert. Erg lastig en onvolledig dus.
... Meer weergeven
Iemand heeft een bod uitgebracht op één van mijn artikelen (een boek). De resterende tijd is dag. Hoe bevestig ik het bod en hoe wijs ik dit artikel toe aan de desbetreffende bieder?
... Meer weergeven
hoe ontkoppel ik mijn paypal account. Ik wil de betaling via bankoverschrijving en de mogelijkheid van paypal niet automatisch zichtbaar hebben als verkoper. Hoe stel ik dit in?
... Meer weergeven
wat moet ik nu doen ,jullie hebben al wel verkoop commisie op de rekening staan van 39,96,Het gaat om het opject Samara 1 horloge,nr,181306003871,hij stelt nu steeds rare vragen na hij hem gekocht heeft ,Ik probeer me altijd aan de regels te houden ,of deze meneer snapt er niks van of wil het niet snappen ,alvast bedankt gr Dir Kleyne
... Meer weergeven
Hallo Wat zijn jullie kosten, als Ik wat op EBAY zet? En zijn er verschillende kosten aan verbonden, als het wel of niet wordt verkocht? En zijn er verschillende kosten aan verbonden, met name de hoogte van het item? m v groet Hendrik (50ozzy)
... Meer weergeven
hoe berekenen jullie de commissie op een verkocht artikel? bij verkoop voor 100 euro voor 200 euro voor 300 euro met een maximum? alvast bedankt gr. Rita
... Meer weergeven
Wat zijn de kosten voor het plaatsen van een advertentie? en wanneer heb je een winkel en wat is de comissie wanneer het prodcut verkocht is? dus een voorbeeld Als ik een wasmachine verkoop voor 200,- Wat zijn dan de plaatsings kosten? Wat moet ik afdragen aan ebay? Met Vriendelijke groet, Elektrowitgoedoutlet
... Meer weergeven
Ik probeer iets te verkopen maar ik loop iedere keer vast bij de bankgegevens, ik heb geen creditcard maar een gewone bankpas. Er wordt iedere keer gevraagd om de laatste 3 cijfers van je creditcard in te geven, maar ik heb gekozen voor betaling door overschrijving. Ik snap hier helemaal niets van, ik dacht eens even simpel iets te verkopen maar ik ben al dagen aan het stoeien met de advertentie vervolgens loopt het helemaal vast bij betalingen. Wie kan mij stapsgewijs vertellen wat ik moet doen. Groetjes conny
... Meer weergeven
hoe vul ik de kolom verzendkorting in? het lukt mij namelijk niet ik heb 2 items een een koper verkocht, maar als ik verzendkorting invul en klik op herberekenen is de verzendkorting weer weg
... Meer weergeven
Sinds de zomer is het helemaal niets meer op ebayNL. Vroeger kwamen de NL advertenties eerst, nu niet meer. Er staan ruim 100 buitenlanders boven mij in de listing en ook de verkoop in het buitenland is gekelderd. Daar sta ik niet eens meer in de lijsten. Ik heb niets veranderd aan de advertenties. Ook niet aan de instellingen. Daarna ben ik begonnen de locaties te wijzigen, maar ook dat zonder veel succes. Ik heb een standaard shop, moet ik nu upgraden of gewoon helemaal stoppen met ebay.NL? Heeft iemand tips?
... Meer weergeven
Ik zie mijn advertenties niet op ebay.com Wel op ebay.nl maar verkoop tot in de europese unie. Waarom is dit? Ik wil graag internationaal verkopen.
... Meer weergeven
goededag i Heb iets gekocht waarvan des software niet meer werkt maar verkoper reageert na aan houden niet naar mij met vriendelijke groet m.holtrop
... Meer weergeven
Beste, Ik heb volgens jullie een object verkocht maar deze is door de koper niet betaald. Ik heb dit ook aangegeven maar er is niets gebeurd. hoe kan ik dit oplossen? mvg
... Meer weergeven
Bestaat bij E-Bay ook de mogelijkheid om, als er een bod is in de laatste minuut, de veiling met -steeds- een minuut te verlengen? Zo ja, hoe dan? En wat kost dat dan? Waar vind ik daarvoor de regels? PKOWSEPP
... Meer weergeven
Ik heb een artikel op de veiling gezet zonder nu-kopen aan. Nu vraagt een geinteresseerde of ik met nu-kopen wil verkopen. Ik ben nieuw op e-bay en heb geen idee wat de voor- en nadelen zijn. Kan iemand mij hierin adviseren?
... Meer weergeven