Geachte meneer/mevrouw, ik wou paar spullen op Ebay verkopen en dat is niet door gegaan. Want de kopers boden alleen maar en zijden dat het wouden kopen, dus stuurde ik een factuur naar de kopers en Ebay zag het als verkocht terwijl dat niet zo was. Dus moest ik de fees/belasting betalen en dat kosten me ongeveer 71,52 euro maar ik wil mijn geld eerlijk weer terug, want ik heb niks van koper gekregen. En Ebay heeft en percentage van het geld bedrag wat ik zou krijgen in gehouden. Met vriendelijke groet, Rik van Voorthuizen
... Meer weergeven
Behalve met de immer lastige zaken als PlayApl heb je op eBay ook steeds meer niet-betalende bieders. Op die manier is er steeds minder aan. En van eBay zelf kun je tegenwoordig ook niets goeds meer verwachten. Zo krijg je bijvoorbeeld helemaal geen antwoord meer op een gestelde vraag.
... Meer weergeven
een koper koopt 2 items van mij betaald ze netjes via paypal, ik stuur de items met de post mee en een dag laten zijn de betalingen ineens ongeautoriseerd verklaard door de koper. via paypal wordt de betaling terug geclaimd, dit is echt de limit, op ebay kun je niets zien en doen, het gaat direct via paypal, die kunnen er ook niets mee. bealchelijk dat dit zo maar kan.
... Meer weergeven
het bedag was dus voor de nederlandse kopen deze koper zit in polen en ik kan voor 36 euro niet iest van 120 kg naar polen sturen
*** ad nummer
... Meer weergeven
Het mag niet moeilijk zijn, maar op mijn facturen staat standaard 'BTW nvt'. Er is kennelijk een veld waar dit BTW percentage kan worden ingesteld, bij voorkeur op artikelniveau bij de opmaak van de verkoopfactuur. Immers, voor ieder artikel en voor iedere verkoop gelden weer andere BTW regels en percentages (margeregeling, BTW hoog tarief, BTW 0% etc.) Is dit mogelijk en zo ja, hoe? Of dient hiertoe eerst een zakelijk account te worden aangemaakt? Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
... Meer weergeven
Hallo, Wanneer ik een product wil verkopen via e-bay (veiling) dan komt dit niet op mijn openbaar profiel te staan. Weet iemand hoe dit komt ? Link naar mijn pagina: http://www.ebay.nl/usr/mikekw1804?_trksid=p2047675.l2559 Link naar product: http://www.ebay.nl/itm/111458544159?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649 Alvast bedankt ! Groeten, Mike
... Meer weergeven
Ik heb 3 dingen op de veiling gezet. Ik kan ze in de rubriek of op naam niet zien op ebay. Wel in mijn ebay maar het is net of ze niet op ebay staan... Heeft iemand anders dat ook?
... Meer weergeven
Hallo, Ik heb nu twee transacties gehad waarbij ik een product heb verkocht maar er niet is betaald. Ik heb dit via de resolution center geregeld maar volgens mij is er nog een betere manier. Ik krijg het niet voor elkaar de optie te vinden om Ebay automatisch te laten afschrijven bij de koper? wie kan me daarbij helpen? mvg, Carlo Ros
... Meer weergeven
Om een NU KOPEN advertentie te maken voor 29-30 dagen moet je dan een zakelijk verkoper zijn? Heb ik als zakelijk verkoper een Kamer van Koophandel nummer nodig?
... Meer weergeven
Bij een basiswinkel staat dat je artikelen ook 'geldig tot geannuleerd' kunt laten staan. Betekent dat dan ook dat je de plaatsingskosten slechts eenmaal hoeft te betalen? Merci voor een reactie. Cocoon.
... Meer weergeven
ik ben niet van plan om plaatsingkosten te gaan betalen voor de niet getoonde postzegels welke ik vandaag op e bay geplaatst heb en waarvan de afbeeldingen niet doorkomen m vr gr Bigge244
... Meer weergeven
Ik kom tot de ontdekking dat eBay vereist dat ik een geldige creditcard moet hebben. Betekend dit, nu ik geen creditcard meer heb, geen gebruik meer kan maken van eBay om artikelen te verkopen. Groeten Stampie
... Meer weergeven
Deze tekst verschijnt dan in mijn scherm: Dringend bericht We hebben aanvullende informatie nodig voordat je dit object kunt aanbieden. Kopers hebben hoge verwachtingen als ze merkobjecten op de site kopen. Om ervoor te zorgen dat verkopers aan deze verwachtingen kunnen voldoen, worden er soms limieten voor eBay-accounts ingesteld. Als je dit object wilt aanbieden, moet je eerst je persoonlijke gegevens bevestigen via PayPal-controle. Zodra je je persoonlijke gegevens hebt bevestigd, kun je de aanbieding van je object voltooien. We zien je graag als lid van onze handelscommunity en willen deze relatie voortzetten. Ik heb een paypal account geopend, met creditkaart en gekoppeld met ebay account. Wat ik doen? Is er een telefoon/hulpdienst?
... Meer weergeven
in mijn winkel staan, 282 objecten, maar in mijn ebay, onder actief verkopen, staat 306 objecten, er is dus een verschil van 24 objecten. hoe zoek ik uit wat er fout is. steeds terug, van winkel, naar mijn ebay, vergt erg veel tijd, is er een andere manier? groeten chris ( chriskoos )
... Meer weergeven
ik wil meer dan 1 van dezelfde producten verkopen in één veiling, je ziet wel eens 10 beschikbaar 1 verkocht . hoe doe ik dit. Alvast bedankt.
... Meer weergeven
Hoi ik heb een item verkocht maar ik heb per ongeluk de verkeerde maat aangegeven, nu wil ik de transactie annuleren om slechte feedback te voorkomen maar ik weet niet hoe ik dit kan doen? ik hoor het graag even Groeten daylin
... Meer weergeven