annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koper wil van de koop afzien

Beste leden,

 

Ik zit met het volgende. De koper van 170927039472, heeft het object in goede orde ontvangen. Item is geleverd zoals aangeboden. Koper heeft betaald met paypal maar wil nu dat ik het geld op haar bankrekening stort omdat het niet aan de verwachting voldoet. Item is dus niet kapot en wijkt ook niet af van de omschrijving. De foto bij de advertentie is naar mijn mening duidelijk genoeg. Ze wil gebruik maken van haar recht te retourneren maar is dat niet alleen het geval als het item kapot/sterk afwijkt/niet aan komt? tevens ben ik een particuliere verkoper. Koper is trouwens nieuw (nul feedback).

Ik kan in de hulppagina's niks vinden omtrent deze kwestie. Jullie meningen en/of ervaringen zijn dus welkom!

 

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

 

Shandri

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

Bij het item staat onderaan de pagina

retourbeleid

retourzendingen geaccepteerd.!

Ik zou het schilderij laten terugsturen idd aangetekend en op kopers kosten

Eerst bij ontvangst ,aankoopbedrag via paypal retourneren.

het_regent
Community-lid

Reageer uitsluitend op een eventuele claim van PayPal en laat alle communicatie daar langs lopen.

 

Als de koper claimt wordt de betaling meteen van uw PayPal rekening afgeboekt, die komt dan mogelijk in de min. Dit ter zekering van de gelden. Na de beslissing van PayPal krijgt u het terug of bent u het kwijt.

 

De koper kan claimen voor niet-ontvangst, in dat geval moet u bewijzen dat het ontvangen is middels tracking en eventueel handtekening. Kunt u dat niet dan bent u de klos.

De koper kan ook claimen voor niet-als-omschreven, in dat geval moet het item mogelijk teruggestuurd worden, PayPal beslist daarover, dit verzenden is wel op kosten van de verkoper.

 

U kunt gelijk hebben dat er geen gronden zijn voor reclamering maar in alle gevallen is het PayPal die daarover beslist.

 

In ieder geval niets buiten PayPal doen, wat u ook doet of afspreekt, een koper kan altijd claimen.

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Ja dat zou ook kunnen.....

 

Was me niet bewust van ''mijn'' retour beleid... Nooit op gelet ook. Lijkt er op dat ze hiermee een punt kan maken. Ach zo leren we elke keer weer bij.

Het voldoet niet aan haar verwachtingen,dat is voldoende!

Misschien verwachtte ze de ontdekking van de eeuw te doen:-D

Reactie op beiden:

 

Ik begrijp jullie punten. Maakt het wat uit dat de koper in het contact na ontvangst heeft aangegeven het in goede orde te hebben ontvangen en dat alles oke is behalve dat het dus niet aan de verwachting voldoet...? Een claim voor niet ontvangen, beschadigd of sterk afwijkend heeft de koper toch zelf al weersproken.

We wachten het even af.

Bedankt voor de reacties!

Een vraag stellen