annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

de geweldige service van Ebay Klanten ( niet) service

religiousstatue
Community-lid

Eind Maart verkocht ik via Ebay 2 items in Belgrado. Zoals in omschrijving vermeld heb ik binnen 24 uur na betaling  alles verstuurd naar door koper gegeven adres op Paypal betaling.Via Fedex, met online tracking. 2 dagen later kreeg ik een email van de koper dat hij bericht had gekregen van de douane in Servie dat hij invoerrechten moest betalen. Hij gaf aan dat niet te willen want dan zou de douane weten dat hij religieus antiek kocht ( dat was de inhoud) Hij vroeg me of ik het object niet terug kon laten komen en opnieuw wilde verzenden via mijn vrienden van TNT. Dan zou de douane niet moeilijk doen en hij beloofde schriftelijk alle extra kosten te betalen. Ik heb daarmee ingestemd en deze week kwam het item terug uit Belgrado. Zoals afgesproken heb ik hem gemeld wat de extra kosten waren, maar in plaats van te betalen gaf hij aan van de aankoop af te zien. Ik heb hem gevraagd om mijn kosten ( 2 keer verzending via Fedex en Ebay fee) terug te betalen. Deze "leuke"man uit Servie weigert dat te doen en eist zijn hele aankoop bedrag terug. Toen ik daarmee niet accoord ging diende hij een claim in bij Ebay die meteen het geld van mijn rekening hebben geblokkeerd. Ik heb de geweldige , hulpvaardige, uiterst vriendelijke , klantenservice alle gegevens gestuurd zodat ze kunnen zien dat ik de waarheid spreek. Ik heb dat gedaan zowel aan de klantenservicie in Nederland als in Amerika ( waar het item  ook verkocht is) maar zoals gebruikelijk heb ik na bijna 24 uur later taal nog teken gehoord van mijn vrienden bij Ebay. Het enige dat wel werkt, is dat 2 minuten na het verstrijken van de maand telkens automatisch mijn maandelijke nota van de rekening word afgeschreven. Hulp krijg je nooit van deze vlegels!! Inmiddels heeft de koper me ook nog 2 negatieve feedbacks gegeven met een tekst waar de honden geen brood van lusten en daarnaast blijkt uit zijn tekst dat hij willens en wetens dit heeft opgezet met de bedoeling mij geld te laten verliezen. En Ebay???  Ze doen niets!!!

-- Bewerkt door religiousstatue op 8 Apr 2011 14:45 CEST
Hele onderwerp weergeven
kopersbescherming
Community-lid
Een vraag stellen