op 16-06-2012 01:03
Leden en Martijn
Ik heb meer dan 500 transacties in 3 maanden gehad, een positieve feedback score van 99.2% geen enkele openstaande rekeningen en ben langer dan 90 dagen lid maar ik kan nog steeds niet onbeperkt verkopen op eBay.
Ik heb nu nog steeds een Verkoperslimiet en mag maar 340 objecten per maand of 500 Euro per maand verkopen.
Aan die 500 Euro zit ik al binnen een week. Ik zit met een grote vooraad en kan niets meer aanbieden door dat verkopers limiet.
Ebay.com heeft me telefonisch aangegeven en beloofd gezien eBay NL policy dat naar 90 dagen lid zijn die beperking er automatich af gaat, ik heb hem nog steeds!
Ik word er gek van, wie weet hoe nu te handelen?
eBay geeft niet thuis of verwijst me door naar een pagina die niet bestaat.
Ik denk dat ik maar ga stoppen met eBay, ik blijf met enorm veel goederen zitten.
Martijn of andere leden ,suggesties ?
Moedeloze verkoper.....:|
@Esnchede.
Zeg aub je, we komen uit dezelfde streek:^O
Ik heb nu vandaag weer een koper aan de telefoon gehad die heeft wat gekocht op 8 juni en het is dezelfde dag verzonden. Belt die "Meneer ik heb mijn 2 datakabels niet ontvangen, wilt u die alsnog opsturen vind het wel lang duren"
Kom op!, ik weet voor 99,8 % zeker dat deze het heeft ontvangen en nu bijna 20 dagen later komt die even aanbellen voor nog 2 kabels, oja ,meneer heeft nog geen feedback gegeven dus wat MOET ik doen? Juist 2 opnieuw versturen anders krijg ik weer een negatieve kun je van op an!
Wat mijn ervaring wel is dat Duitsers altijd heel correct en eerlijk zijn in feedback geven. Als ze het hebben ontvangen geven ze binnen 3 dagen een feedback en nooit een negatieve of gezeur. Altijd correct.
Als je me feedback hebt gelezen, die laaste negatieve dat mag toch eigenlijk niet kunnen? Kan eBay hier dan niets aan doen.
Of er moet een concurent achter zitten die denk "Ik pak hem even want zie mijn omzet weglopen".
Ik heb in 3 maanden tijd 890 objecten verkocht en maar 271 feedbacks ontvangen. Denk dat je dan wel een goede verkoper bent in eBay zijn ogen (kosten).
Ga de eerste massal op eBay.de verkopen en hopen ze me feedback score weer op te krikken. Scheelt dat je op DE geen paypal kosten hoeft te betalen omdat ze de betaling even vast houden.
Wat is de reden dat jij gestopt bent dan ?