op 16-06-2012 01:03
Leden en Martijn
Ik heb meer dan 500 transacties in 3 maanden gehad, een positieve feedback score van 99.2% geen enkele openstaande rekeningen en ben langer dan 90 dagen lid maar ik kan nog steeds niet onbeperkt verkopen op eBay.
Ik heb nu nog steeds een Verkoperslimiet en mag maar 340 objecten per maand of 500 Euro per maand verkopen.
Aan die 500 Euro zit ik al binnen een week. Ik zit met een grote vooraad en kan niets meer aanbieden door dat verkopers limiet.
Ebay.com heeft me telefonisch aangegeven en beloofd gezien eBay NL policy dat naar 90 dagen lid zijn die beperking er automatich af gaat, ik heb hem nog steeds!
Ik word er gek van, wie weet hoe nu te handelen?
eBay geeft niet thuis of verwijst me door naar een pagina die niet bestaat.
Ik denk dat ik maar ga stoppen met eBay, ik blijf met enorm veel goederen zitten.
Martijn of andere leden ,suggesties ?
Moedeloze verkoper.....:|
@Enschede,
Die feedback is een enorm macht middel van kopers, ik geef ze bij ontevredenheid altijd hun geld terug een kortingbon van 10%.
Ze kunnen me bellen, emailen en krijgen altijd binnen 2 uur antwoord. Daarnaast word er ook nog bij elke bestelling een standaard brief meegezonden dat ze het gratis kunnen retouneren en als er vragen/opmerkingen of klachten zijn waar ze mij kunnen vinden.
Moet je de feedbacks maar eens lezen, waar gaat het dan om? Mensen die niet een omschijving goed lezen, of iemand die vind dat je een screen protector niet in een envelop mag verzenden maar per pakketpost. Kom op hier kun je niet tegen op.
Daarnaast geeft de helft van de kopers niet eens een feedback, maar je doet er wel alles aan om binnen 1 dag netjes het gekochte item te leveren.
@Enschede, weet jij hoe snel zo'n feedback weer word recht getrokken richting de 99,6% ? Heb je daar veel transacties voor nodig ?
Het kan NIET om de feedback zijn want toen ik een 99,8 score had of een 100% had ik ook die beperking.
Je vergist je wel degelijk in hoe grote verkoper wij konden worden, we hebben voor zo'n 8000 Euro ingekocht aan goederen. En met als verkoop land; Nederland, Belgie, Duistland en America kan eBay echt wel wat aan ons verdienen.
Als ik de eerste van volgende maand weer mag verkopen gooi ik alles op eBay Duistland voor maar 1 Euro, maar dan met verzendkosten a 50 cent. Die kopen dan massaal en ben ik van mijn voorraad af en kan ik stoppen met eBay.
Triest eingelijk.