op 16-06-2012 01:03
Leden en Martijn
Ik heb meer dan 500 transacties in 3 maanden gehad, een positieve feedback score van 99.2% geen enkele openstaande rekeningen en ben langer dan 90 dagen lid maar ik kan nog steeds niet onbeperkt verkopen op eBay.
Ik heb nu nog steeds een Verkoperslimiet en mag maar 340 objecten per maand of 500 Euro per maand verkopen.
Aan die 500 Euro zit ik al binnen een week. Ik zit met een grote vooraad en kan niets meer aanbieden door dat verkopers limiet.
Ebay.com heeft me telefonisch aangegeven en beloofd gezien eBay NL policy dat naar 90 dagen lid zijn die beperking er automatich af gaat, ik heb hem nog steeds!
Ik word er gek van, wie weet hoe nu te handelen?
eBay geeft niet thuis of verwijst me door naar een pagina die niet bestaat.
Ik denk dat ik maar ga stoppen met eBay, ik blijf met enorm veel goederen zitten.
Martijn of andere leden ,suggesties ?
Moedeloze verkoper.....:|
@Enschede,
Ik heb al mijn aanbiedingen verwijderd en ook mijn eBay winkel opgezegd zo verdienen ze niets meer aan mij. Ze mogen wat aan mij verdienen als ik ook fatsoenlijk kan verkopen dus verdienen!;\
Snap niet dat eBay niet blij is met grote verkopers, ik leg toch aardig wat centjes neer om op eBay te mogen verkopen en geef aardig wat commissie af.