slechte feedback na 2 aankopen na elkaar met één unpaid item case
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 07-12-2013 07:16
Hallo, Hoe kan ik slechte feedback voorkomen van een koper die 2 items heeft gekocht . Het eerste item heeft ze betaald en dat heb ik verstuurd, daarna heeft ze er nog 1 gekocht en dat is uitgemond in een unpaid item case... nu loopt de case en ik heb nog geen feedback op het eerste pakje ontvangen...wat kan ik doen? (allereerst afwachten natuurlijk...)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit is een lastige zoals u zelf ook al dacht....
Een geschil wegens niet betalen en een aantekening is niet bevorderend voor de goede verstandhouding.
Heeft u de koper al een bericht gestuurd of alleen een geschil geopend? Vaak help een herinnering.
De verkoper mag in principe geen slechte feedback geven voor het object dat wel is betaald vanwege het onbetaalde object. De feedback moet betrekking hebben op het object waarvoor de feedback is gegeven. Maar, als de koper in de feedback niets specifieks zegt over het niet betaalde item is dat niet aan te tonen.
Ik denk dat u het beste even kan afwachten, misschien is de koper wel op vakantie of is deze ziek ofzo.
Succes!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik kon geen shipping discount geven omdat het eerste pakje al weg was. Ik vraag maar 6 US voor verzending. Ze had ook niet aangegeven dat er nog meer gekocht zou worden... en nu is Ebay Unpaid Assistant gestart, eigenlijk te vroeg, maar ik kan dit niet meer stoppen, maar ook als ik tot het laatste moment had gewacht zou het nog gestart zijn in de periode dat feedback gegeven kon worden....(dus dat maakt eigenlijk niet uit) erg verwarrend allemaal...had ik misschien de assistant moeten uitzetten en geen case starten? maar dan betaal ik zelf de fees. ze gaf ook niet aan dat ze de koop wilde cancellen, eigenlijk gaf ze niets aan...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
U kunt beter ook niet teveel aandringen zoals het sturen van meerdere emails. Als men niet betaalt dan kan men wellicht ook niet betalen of wat dan ook. De eBay unpaid assistant is van weinig waarde en kunt u beter uitzetten. U kan beter zelf inschatten wanneer het geschil ingezet moet worden. Afwachten dus maar, de eerste negatieve feedback is altijd schrikken maar als die geweest is hoeft u er ook niet meer op te wachten.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Natuurlijk wacht ik nu af!
.......maar bedacht net, dat een slechte feedback, ontvangen nadat er een case is gestart, eigenlijk altijd verdacht zou moeten zijn...maar misschien denkt Ebay daar anders over....