op 24-06-2011 22:46
Ik heb na jaren opeens een zakelijk account.
Dit kan ik niet terugwijzigen en ik heb ook geen idee waarom dit opeens veranderd is.
Nadeel is dat ik nu op buitenlandse sites een teruggavebeleid moet invoeren maar dat werkt gewoon niet omdat je steeds wordt teruggeleid naar de Nederlandse site.
Optie is alles afbreken en met nieuw account beginnen maar ja, dan ben ik alle feedback kwijt.
Wie heeft een tip voor me.
Heeft iemand wel eens antwoord gekregen op een vraag die je aan de helpdesk stelt?
goedenmorgen,
de wegen van ebay zijn ondoorgrondelijk
en het is zoals u al aangeeft problematisch
om van customersupport een goed antwoord
te krijgen.
Maar ik zeg altijd ebay is about money.
en dan is het naar mijn mening gemakkelijk
te verklaren hier zijn de commissietarieven
voor particulieren zo ongeveer verdubbeld
sinds pakweg een maand.
Ja en als u dan gaat listen als particuliere
verkoper zijnde dan moet u veel meer afdragen
aan ebay dan een zakelijk verkoper.
groetjes en een prettige dag,
Niek