annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet-geregistreerde gebruiker, maar wel bevestigd adres.

Beste allemaal.

Ik ben relatief nieuw met het verkopen op ebay. Ik heb zojuist een product verkocht aan iemand in Amerika voor 325 dollar. Deze heeft nadat hij het product heeft gekocht netjes het geld overgemaakt en bij paypal staat dat zijn adres bevestigd is, maar er staat ook het volgende: "De afzender van deze betaling is  Niet-geregistreerd

De koper heeft ook 0 feedback. Kan het een probleem opleveren als ik het pakket naar deze persoon op stuur? Ik verstuur het aangetekend met tracking.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Hele onderwerp weergeven

Als je doorgaat met verkopen in de VS dan raad ik je aan om altijd in "My eBay" (inloggen op eBay.com) bij "de sold items" het tracking number van TNT Post toe te voegen (begint met CC en eindigt met NL) aan je verkopen.

Bij shipper vul je USPS in (niet postnl of tnt). De zending is zo makkelijk direct te volgen vanuit eBay. Ook weet de koper dan waar hij/zij aan toe is en is de kans op fraude kleiner. http://www.usps.com/

USPS is trouwens extreem betrouwbaar; daar gaat niets mis.

Waar je verder rekening mee moet houden, is dat het makkelijk is voor malafide kopers om een Paypal-claim wegens fake goederen te openen. Ook al is het artikel 100% origineel: Paypal kiest vrijwel altijd de kant van de koper.Ik heb wel eens iets gekocht wat een vervalsing bleek: claim geopend en meteen van Paypal mijn geld teruggekregen. Ik hoefde het artikel niet eens naar de verkoper terug te sturen.

Ik verkoop zelf ook regelmatig naar de VS. Maar geen merkartikelen.

Een vraag stellen