annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet-geregistreerde gebruiker, maar wel bevestigd adres.

Beste allemaal.

Ik ben relatief nieuw met het verkopen op ebay. Ik heb zojuist een product verkocht aan iemand in Amerika voor 325 dollar. Deze heeft nadat hij het product heeft gekocht netjes het geld overgemaakt en bij paypal staat dat zijn adres bevestigd is, maar er staat ook het volgende: "De afzender van deze betaling is  Niet-geregistreerd

De koper heeft ook 0 feedback. Kan het een probleem opleveren als ik het pakket naar deze persoon op stuur? Ik verstuur het aangetekend met tracking.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Hele onderwerp weergeven

Zonder een goede feedback geschiedenis hebt u niets om uw vertrouwen in een goede afloop op te kunnen baseren.

De toezegging van PayPal dat u sterk staat zegt niets.

Wat u nodig hebt zijn vaste criteria en die zijn nu niet duidelijk.

Maar de beoordeling van een claim blijft een gok en hoewel de meeste claims altijd door de koper worden gewonnen komt het ook wel eens omgekeerd voor. Maar dat is wel veel zeldzamer.

Kortom u staat sterk en u gaat het er op wagen.

Graag vernemen wij de uiteindelijke afloop.

Houdt u er overigens ook rekening mee dat de koper als PayPal een claim afwijst ook nog een beroep kan doen op een creditcard chargeback wegens niet geautoriseerd gebruik.

Nogmaals succes ermee.

p.s. hebt u zich wellicht afgevraagd waarom een Amerikaan bij u Nikes gaat aanschaffen waarvan bekend is dat die in de VS veel goedkoper zijn.

Laat me raden, het zijn collectors items.

Dat kan ook.

😉

-- Bewerkt door hetmoetnietgekkerwor.. op 11 Jul 2011 16:50 CEST
Een vraag stellen