annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet-geregistreerde gebruiker, maar wel bevestigd adres.

Beste allemaal.

Ik ben relatief nieuw met het verkopen op ebay. Ik heb zojuist een product verkocht aan iemand in Amerika voor 325 dollar. Deze heeft nadat hij het product heeft gekocht netjes het geld overgemaakt en bij paypal staat dat zijn adres bevestigd is, maar er staat ook het volgende: "De afzender van deze betaling is  Niet-geregistreerd

De koper heeft ook 0 feedback. Kan het een probleem opleveren als ik het pakket naar deze persoon op stuur? Ik verstuur het aangetekend met tracking.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Hele onderwerp weergeven

In eBay's streven om iedereen met PayPal te laten betalen kan dat nu zelfs zonder een geregistreerd lid te zijn. Deze informatie had ik nog niet, waarvoor dank.

Omdat er nu geen feedback historie is kan je niet beoordelen of deze koper ok is, maar laten we daar van uit gaan.

Blijft het punt van de online zichtbare handtekening die niet beschikbaar is voor een TNT aangetekende zending.

Heb reeds meerdere malen aan PayPal gevraagd of en wanneer de TNT (POSTNL) aangetekende zending bescherming bood tegen een claim voor niet-ontvangen.

Het antwoord daarop is nooit gegeven.

Wel blijkt uit de gebruikersovereenkomst en vooral de praktijk, bijvoorbeeld op dit prikbord en ook op vele andere sites, dat dit meestal niet het geval is.

Aan u de keus om nu wel of niet te versturen.

Succes.

Een vraag stellen