annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet aangekomen zendingen

Regelmatig verstuur ik verkochte items wereldwijd, de laatste 2 maanden zijn er 9 brieven niet aangekomen.
De meeste vermissingen in Duitsland 8x ,en 1 in Zuid Afrika.
Bij TNT heb ik mijn beklag ingediend maar zij kunnen niet achterhalen waar het fout gegaan is.
De verzendingen zijn met standardpost geschied.
In mijn aanbiedingen heb ik vermeld dat het risico van onverzekerde verzending voor de koper is, maar dit haalt niet veel uit want de kopers worden meest altijd in het gelijk gesteld, heeft dit nog nut om te vermelden dat het verzendrisico voor de koper is? 

Hele onderwerp weergeven

Ik begrijp werkelijk niet dat het mogelijk is om zoveel reclame te maken voor producten die je feitelijk niet kunt leveren. Iedere klant van TNT betaalt voor de brief of pakket en kiest voor aangetekend, expres, verzekerd of standaard. De prijs is hoger naarmate je meer zekerheid wil hebben. Het is bekend dat een van de dienst van TNT ( www.tracktrace.nl) al jaren niet werkt. Dat is een feit en de meeste TNTers weten dat ook. Zelfs medewerkers op postkantoren weten het maar ze zeggen rustig tegen klanten dat het wel werkt. Ze verkopen dus gebakken lucht. Niemand die hier iets aan doet, TNT ( en andere verzenders) liegen er rustig op los en laten je extra betalen voor diensten die ze niet waar kunnen maken. Hun tarief is steeds minder voordelig t.o.v. andere verzenders ( Die er net zo hard om liegen) hun garantie is niet waterdicht, hun beloftens komen ze niet na en de service is erg slecht. Ik heb stukken verstuurd naar belgie, aangetekend en expres. Ze kwamen niet aan en ik vroeg TNT om onderzoek,. Snel kwamen ze met bewijs dat het stuk wel was afgeleverd, inc handtekening voor ontvangst van mijn klant. Oplichting dus?? odf toch niet? want de zelfde dag kwam TNT mijn pakket uit Brussel weer bij me terug brengen terwijl juist die morgen via de normale TNT dienst een brief kwam met hqandtekening voor ontvangst. Ik heb TNT gevraagd om me dat uit te leggen, maar tot op de dag van vandaag geen woord. En dat noem ik dus fraude, het met zelf vervalste handtekeningen aantonen dat stukken wel zijn aangekomen, in een poging om geen schadevergoeding te hoeven betalen. Zo werkt TNT dus...

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos