op 01-01-2011 11:10
Regelmatig verstuur ik verkochte items wereldwijd, de laatste 2 maanden zijn er 9 brieven niet aangekomen.
De meeste vermissingen in Duitsland 8x ,en 1 in Zuid Afrika.
Bij TNT heb ik mijn beklag ingediend maar zij kunnen niet achterhalen waar het fout gegaan is.
De verzendingen zijn met standardpost geschied.
In mijn aanbiedingen heb ik vermeld dat het risico van onverzekerde verzending voor de koper is, maar dit haalt niet veel uit want de kopers worden meest altijd in het gelijk gesteld, heeft dit nog nut om te vermelden dat het verzendrisico voor de koper is?
Ik heb gezegd dat ik die 19,80 niet betaald heb, ik heb het niet gehad over oude of nieuwe tarieven, die nieuwe tarieven slaan sowieso nergens op, verder beweer ik nergens dat alles altijd aankomt ik zeg alleen dat ik in twee jaar tijd nog maar een keer een pakje naar engeland ben kwijt geraakt maar ook dat is opgelost.
Ik ben allesbehalve tevreden over TNT en zeker niet over die belachelijke tarieven die ze rekenen, daarmee zorgen ze er alleen voor dat Nederlandse verkopers het verdomd moeilijk hebben/krijgen om hun spullen nog aan de man te brengen, dit is voor mij een hobby maar er zijn legio verkopers die er hun brood mee moeten verdienen en die benijd ik niet.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |