annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet aangekomen zendingen

Regelmatig verstuur ik verkochte items wereldwijd, de laatste 2 maanden zijn er 9 brieven niet aangekomen.
De meeste vermissingen in Duitsland 8x ,en 1 in Zuid Afrika.
Bij TNT heb ik mijn beklag ingediend maar zij kunnen niet achterhalen waar het fout gegaan is.
De verzendingen zijn met standardpost geschied.
In mijn aanbiedingen heb ik vermeld dat het risico van onverzekerde verzending voor de koper is, maar dit haalt niet veel uit want de kopers worden meest altijd in het gelijk gesteld, heeft dit nog nut om te vermelden dat het verzendrisico voor de koper is? 

Hele onderwerp weergeven

mijnheer of mevr metrijst, U kunt wel beweren dat alles naar Engeland te volgen is, maar het is absoluut niet waar. Ook in dat land ben ik afgelopen jaar diverse stukken kwijt geraakt die volgens tracktrace dan wel in Engeland zouden zitten maar die uiteindelijk wel degelijk bleken te zitten op de afdeling onbestelbaar in ... Den Haag. Maar met enige fantasie kun je dan inderdaad stellen dat alles onder controle is. Daarnaast heb ik zowel in Engeland, en in  Duitsland vrij recent nog aangetekende stukken verloren die zgn via tracktrace te volgen waren. Ze bleken kwijt, en zelfs mijn vrienden van TNT wisten niet waar het was ( ondanks www.tracktrace.nl) ze hebben me dan ook keurig 50 euro schade vergoeding betaald, dat is het maximum onder de oude regeling. Maar waar ik de meerwaarde van de inhoud mag claimen, dat stond er helaas niet bij. U schrijft dat verzending naar buitenland minder kost dan wat ik schreef? Ook die bewering klopt niet, want mijn bewering is gebaseerd op de nieuwe tarieven, Ik heb hier de officieele TNT tarievenlijst voor me. Voor pakketten naar Amerika, geregistreerd en aangetekend, met aangegeven waarde, daarvoor kreeg je  tot jan max 50 euro terug. Na jan is het mogelijk tot 5500 terug te krijgen maar het tarief is toch echt wat ik straks schreef.En nog steeds staat op hun bonnen dat alles te volgen is via tracktrace. Ik daag iedereen uit om aan te tonen dat je een TNT pakket naar Amerika kunt volgen via www.tracktrace.nl

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos