op 01-01-2011 11:10
Regelmatig verstuur ik verkochte items wereldwijd, de laatste 2 maanden zijn er 9 brieven niet aangekomen.
De meeste vermissingen in Duitsland 8x ,en 1 in Zuid Afrika.
Bij TNT heb ik mijn beklag ingediend maar zij kunnen niet achterhalen waar het fout gegaan is.
De verzendingen zijn met standardpost geschied.
In mijn aanbiedingen heb ik vermeld dat het risico van onverzekerde verzending voor de koper is, maar dit haalt niet veel uit want de kopers worden meest altijd in het gelijk gesteld, heeft dit nog nut om te vermelden dat het verzendrisico voor de koper is?
dank voor reaktie op niet aangekomen stukken. Het klopt dat je voortaan schade tot 5500 kunt claimen, maar je betaald dan 19.80 euro. Maar nog steeds adverteert TNT met www tracktrace en dat je spullen daar te volgen zijn. Dit is een grote leugen, zodra je pakket Nederland uit is ben je elke mogelijkheid omhet te volgen via Tracktrace kwijt. Zo gaat dat, als je maar hard blijft schreeuwen dat alles te volgen is via Tracktrace dan geloven mensen dat. Maat het is dus absoluut niet waar. Soms lukt het om Nederlandse post te volgen via USPS ( de Amerikaanse TNT) maar dat gaat alleen op als TNT de stukken daar aanbiedt en ook daarvan heb ik meerdere bewijzen dat ze daarin erg slordig zijn. Of stukken bij douane blijven zitten of niet, is niet zo aan de orde. Wat aan de orde is dat klanten bij TNT wijsgemaakt word dat ze betalen voor service, terwijl die service niet beschikbaar is. Dat is vrijwel hetzelfde als wat Ebay doet, die zeggen dat ze een klantenservice hebben, die schrijven dat je bij vragen kontakt kunt opnemen met de klanten service, maar de werkelijkheid is dat je nooit antwoord krijgt.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |